ParijsHyves

• Marthe

Voor de liefhebbers: Ik wandel zeer regelmatig door Parijs en maak dan hele simpele foto's met mijn mobieltje. Ik zet ze niet alleen op mijn eigen Hyves maar ook op de ParijsHyves: http://love-pariis.hyves.nl/

• Vonne 4

Zo,ik ben éven in Parijs geweest en heb héél veel bekende plekjes gezien,dank zij jouw foto's,leuk hoor. Dank je wel!

• Marthe

Heb er net weer nieuwe bij gezet. Fijne zondag allemaal!

• Vonne 4

Leuk,ik ga kijken! Gr. Yvonne.

• Vonne 4

Ik héb gekeken en ben even over de markt van Place de La Bastille gelopen ,denk ik,en de Promonade Plantée en Père Lachaise,onder andere.Mooie wandeling ,ik zie het voor me….snik …ik mag pas in Juni weer.Geniet jij maar van je stad en maak maar veel foto's, kunnen wij meegenieten. Gr Yvonne.

• Simone

Leuk Marthe! Het zijn er nogal wat :-))))))), merci!

Ik vind vooral die van de etalages leuk, je hebt me op een idee gebracht, ga ik ook vaker op de gevoelige plaat leggen. Ik zeg namelijk heeeeeeel vaak dat je in Parijs voor elk iets wel een winkel hebt en dat blijkt. De laatste keer zag ik zelfs een winkel met muizen- en rattenvallen (vlakbij Place des Innocents), brrrrrrrrrr.

• Marthe

Ga er over een half uur weer nieuwe opzetten.

• Vonne 4

Ik heb ze gezien hoor,ze zijn weer prachtig! Jij bent ook dol op Montmartre hé? Het is ook één van mijn favoriete wijken! Groetjes ,Yvonne.