Gap winkels in Parijs

• Debbie

Ik ga volgende maand een paar dagen naar Parijs, en wil daar voor mn zoontje gaan shoppen bij de Baby/Kids Gap. Voorheen kon je op de site van Gap precies zien waar de winkels zitten, maar nu staan alleen de winkels in de US er nog op. Via google kom ik alleen maar bij de volwassen winkel van Gap. Wie kan mij vertellen of er ook baby/kids gap winkels in Parijs zijn en wie heeft er toevallig adresjes?? Alvast bedankt gr debbie

• patrick

even op google gap store paris intoetsen

http://maps.google.nl/maps?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-06,GGLD:nl&um=1&q=gap+store&near=Parijs,+Frankrijk&fb=1&view=text&sa=X&oi=local_group&resnum=4&ct=more-results&cd=1

kopieer de link en je vind ze

• patrick

Gap Kids - Een recensie schrijven

36, Rue Tronchet, 75009 Paris, France - 01 42 68 20 44

Routebeschrijving

9, Boulevard Sébastopol, 75001 Paris, France - 01 44 76 95 84

Routebeschrijving

62, Rue Rennes, 75006 Paris, France - 01 53 63 00 39

Routebeschrijving

• Debbie

thanx, oh nee Merci!!

• patrick

62, Rue Rennes, 75006 Paris, France - 01 53 63 00 39

Routebeschrijving

als het goed is rijd bus 95 hierlangs,….toevallig zat ik daar gisteren in en zag de GAP voor oudere en de Kids GAP 2 panden ernaast,…. het is vlak bij Montparnasse,….als je vanaf montparnasse komt met de bus is het aan de linkerzijde,….. de 95 kan je ook pakken vanaf Opera of Louvre en dan natuurlijk richting Montparnasse en dan aan de linkerkant natuurlijk!!

• Peter H.

Er is een Gap shop op de Champs Elysee.

• patrick

Peter

Het gaat om een GAP Kids shop!

• Perraudin

Bonjour Debbie

De grootste Baby Gap zit op de 4e verdieping van de Gap op de Chams Elysees. Hij zit op het stukje bij de Disney winkel en Virgin . Vanaf de Arc aan je linkerhand …. vlak voor het Grand Palais.

Rompertjes , stoeren truien, prachtige jurkjes … helemaal geweldig! Ze hebben nu ook een mooie organic cotton serie.

Hier spreekt de ervaringsdeskundige ;-)))

Pere Perraudin