tickets kopen bij FNAC

• Marina Barlage

Heeft iemand ervaring met concert tickets kopen bij FNAC in Parijs op internet?

Is het betrouwbaar?

Door een misverstand heb ik de bestelde tickets niet naar mijn huisadres laten sturen, maar ik heb opgegeven dat ze in een FNAC winkel kunnen worden opgehaald.

De tickets zijn bestemd voor volgend jaar mei, dus 2009.

Nu weigert FNAC om ze alsnog naar mijn huisadres te sturen, de order kan niet meer veranderd worden.

Ik kan in 2008 niet naar Parijs om die tickets op te halen, dus ze blijven liggen tot volgend jaar mei.

Kan je ze tegen die tijd gewoon in een FNAC winkel ophalen?

• patrick

Als die winkel niet al te ver bij me vandaan (district 13) is wil ik hem wel even voor je bezoeken om ze op te halen en in Nederland weer naar je toe te sturen

ik ben nog een aantal weken in Parijs dan even 3 maanden in Nantes en daarna weer in Parijs

• patrick

als jij nu uitzoekt of ik ze bij deze winkel kan ophalen dan kan ik het van de week in mijn lunchpauze wel even ophalen

Volledig schermFnac Eveil & Jeux‎Adres:

Cour St Emilion

75012 Paris, France

Routebeschrijving

08 92 35 06 66

deze winkel is bij mijn werk 15 minuten lopen vandaan

laat maar weten

Patrick

• Perraudin

Marina

Ik heb bij Ticketnet een paar keer gereserveerd. Dat gaat helemaal goed. Wel 10 euro verzendkosten maar ik had ze snel en aangetekend in huis …. NL !

Perraudin

parijsonline

• Marina

Hallo Patrick, ik heb het nagevraagd en het is zo dat de tickets alleen kunnen worden opgehaald op vertoon van paspoort en creditcardnummer. Ik zal ze dus persoonlijk af moeten halen.

Mijn vraag was echter of iemand ervaring had met deze manier van tickets bestellen en of FNAC betrouwbaar is. In ieder geval hartelijk bedankt voor het aanbod om de tickets eventueel op te halen.

Groet, Marina

patrick schreef:

>

> als jij nu uitzoekt of ik ze bij deze winkel kan ophalen dan

> kan ik het van de week in mijn lunchpauze wel even ophalen

>

> Volledig schermFnac Eveil & Jeux‎Adres:

>

> Cour St Emilion

> 75012 Paris, France

>

> Routebeschrijving

> 08 92 35 06 66

>

>

> deze winkel is bij mijn werk 15 minuten lopen vandaan

>

> laat maar weten

>

> Patrick

• patrick

Oke,

dan gaat het over! succes verder met de kaartjes

• Petra

Wat een pech, Marina, dat de Fnac zo inflexibel is. Onlangs heb ik daar ook via internet kaartjes besteld, en ze naar mijn huisadres laten opsturen, en binnen 1 week had ik de tickets in huis. Kost dan wel 12 euro ofzo, maar het was prima in orde.