restaurantje

  • Janneke

    Hallo,

    Wij gaan binnenkort naar Parijs. Nu vind ik het altijd lastig te bepalen waar je nu lekker kunt eten. Het hoeft geen chique restaurant zijn maar een gezellig eetcafeetje of ander leuk restaurantje. Tips? Laat het me weten!

  • Marthe

    Beste Janneke,

    Kijk op www.weblogparijs.nl en klik dan op eetadresjes. Daar vind je een hele boel leuke restaurantjes.

    Veel plezier in Parijs,

    Marthe

  • Vonne 4

    Wij gaan altijd één keer naar Buffalo-Grill als we in Parijs zijn.Heerlijke spareribs en Créme Brullée bijvoorbeeld,niet duur en prettige bediening,ze zitten op heel veel plekken in Parijs.Veel (eet)plezier!

  • Esther

    Ikzelf vind het altijd heel leuk om doordeweeks lekker te gaan eten in 1 van de restaurantjes op Rue Mouffetard, erg gezellig en lekker.

    Rue Pot de Fer die er dwars op ligt is ook erg bekend maar soms iets te toeritisch in mijn ogen.

    Je kunt ook heerlijk ontbijten in het zesde arrondisement!

    Veel plezier,

    Esther

  • Monique

    Ik ben door een Fransman getipt over dit restaurant: “ Le carré des Halles”

    Een klein druk restaurantje met heerlijk eten en wijn. De bediening is zeer gastvrij en het eten is uitstekend. Alle tafels staan naast elkaar … je hebt ook meteen contact met lokale Parijzenaren. Absoluut een aanrader. Ik ga dit weekend weer hierheen !

  • harris

    en nou het adres nog van “le carré des halles” zijn wij allemaal weer tevreden.

  • Monique

    O ja .. wel handig om erbij te vermelden :-)

    de Montlhery

    5 rue des Prouvaires

  • Peter H.

    Er zijn honderden zo niet duizenden restaurants in Parijs waar je lekker kunt eten. Gewoon naar binnen gaan.