Hallo,
aankomende week gaan wij 4 dagen naar Parijs. Helaas zijn de weersvoorspellingen niet zo goed, vooral regen en sneeuw..
Wie heeft er leuke tips van dingen om binnen te zien en te doen?
Welke musea zijn zeker aan te raden?
groeten Sandra
Parijs is heel romantisch in de regen hoor,kijk maar op schilderijen van Parijs,dan zie je vaak glimmende straten.Maar iets leuks om dan te doen;dePassages van Parijs bezoeken,dan loop je droog en het is hardstikke leuk.Op de site van Nikita staat een hele lijst:The Real Coyote Ugli.Ik ben zelf niet zo'n museumbezoeker,vind ik altijd zonde voor die paar dagen ,en dan héb ik al altijd een waslijst van dingen die ik wil,maar bijvoorbeeld met regen rond de Notre dame vind ik iets heel speciaals hebben ,op éénvan de bruggen om je heen kijken,dan deert de regen je niet hoor.En verder ,gewoon niks van aan trekken,Parijs is áltijd mooi! Veel plezier!
Er zijn genoeg leuke en niet-saaie musea in Parijs. Maar je kunt ook een bezoek brengen aan de Catacomben of het riool, allebei ondergronds. Of ga naar de Conciergerie, een voormalige gevangenis, of de Grande Arche in La Défense. En natuurlijk loop je in de passages ook droog. Je kunt makkelijk een hele week in Parijs binnenshuis doorbrengen. En in de metro word je ook niet nat!
Kijk voor heel veel suggesties ook op www.parijsalacarte.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?