metro tickets bestellen vanuit nederland

• Rinus

Hallo

Kan iemand mij vertellen waar ik op betrouwbare wijze meerdaagse tickets voor de metro in Parijs kan bestellen? Ik heb ze in mei nodig.

Bij voorbaat mijn dank!

• Perraudin

Rinus

Ik weet dat reisbureaus wel eens een Paris visite meeleveren bij een reservering.

Maar over het algemeen kun je die dingen het beste gewoon aan een metroloket kopen. Doen de fransen ook

Perraudin

parijsonline

• Vonne 4

Ik koop inderdaad altijd gewoon een carnet(10 kaartjes)aan het loket.Zo'n Paris visite is volgens mij duur,het ligt eraan hoeveel je met de Metro wil gaan,ik probeer altijd zoveel mogelijk lopend te doen.

• Simone

Ik sluit me helemaal bij Vonne aan, zo'n Paris Visite kaart klinkt makkelijk en goedkoop maar is in verhouding best duur, zeker als je een 3-dagen kaart zou willen kopen. Een carnet is zo gekocht en net zo makkelijk en vast en zeker goedkoper (in combinatie met de benenwagen ;-) )

• Els

Je kunt alleen de Paris Visite-kaart van tevoren in Nederland bestellen bij een reisbureau. Maar in Parijs kun je op veel plaatsen je ticket kopen of een abonnement. Een carnet is voor een paar dagen het goedkoopst, een Carte Orange/Navigo voor een week is al voordelig als je 5 dagen in Parijs bent. Vooruit tickets bestellen bij de RATP (het openbaarvervoerbedrijf in Parijs) kan volgens mij niet. Kijk voor meer info op www.parijsalacarte.nl/vervoerinparijs.html

• Blinnie

En als je nou zoals wij een hele week in Parijs zijn ? Is dan een Carnet voor 10 x reizen nog steeds goedkoper dan een Parijs Visite kaart ?