soort Hema of Hennes in Parijs, en waar?

• Maria

Hallo,

Ik ga dit weekend even naar Parijs, alleen en voor het eerst!

Nu wil ik ook een middagje winkelen voor mijn dochtertjes, 7 en 10 jaar. Nu zoek ik winkels zoiets als de Franse Hema, of zoiets als Hennes Mauritz maar dan anders, dus echt niet dezelfde keten, maar wel hip en betaalbaar. Of andere leuke kinderkleding winkels. Wie heeft tips?

En het liefst bij elkaar in de buurt, vanwege korte verblijftijd.

En nog een vraagje; wat is de leukste markt, zoiets als de Albert Cuyp A,dam bijvoorbeeld?

En wat is de leukste volkswijk, met winkeltjes en straatjes en niet te toeristisch?

hartelijk dank!

Maria

• Simone

Ik amuseer me altijd wel bij Camaïeu, in korte tijd zijn mijn armen vol met betaalbare en hippe dingen en bij de kassa valt de prijs me dik mee. (Qua kwaliteit ben ik minder tevreden maar ach, het zijn vaak dingen die 1 seizoen leuk zijn)

• Simone

oeps, je vroeg ook nog naar de waar:

Paris 13ème Centre Commercial Italie 2

Paris 14ème Alésia

Paris 14ème Montparnasse

Paris 15ème Vaugirard

Paris 17ème Levis

Paris 18ème Clichy

Paris 1er Forum des Halles

Paris 20ème Avron

Paris 20ème Belleville

Paris 2èm

Paris 3ème République

Paris 6ème Sèvres

Paris 7ème Sèvres

Paris 7ème St Dominique

Paris 9ème Saint Lazaree Opéra

en in La Défense in Quatre Temps

voor een indruk van de kleding: http://www.camaieu.fr/an/index.asp

• Marthe

Monoprix kun je vergelijken met de Hema, is alleen duurder. Zit overal in de stad.

H & M in de rue de Rivoli. Leuke markten die in Belleville, en echt markt in een volksbuurt. En die op de boulevard Richard Lenoir vind ik ook leuk, bij Bastille.

• karin

Kun je hier ook kinderkleding vanaf maat 86 krijgen?

• Peter H.

Tati in Parijs, is geen Hema , maar wel heel goedkope kleding. En andere spulletjes. In de buurt van de Moulin Rouge.

• Perraudin

Tati is inderdaad leuk. maar meer prijs en kwaliteit van zeeman. hub parfum heeft de prijs van een wc verfrisser bij ah en heb 'm op die manier dan ook jaren zo gebruikt! Ze zitten inderdaad op de bd barbes rochechouart. maar dan niet bij metro blanche (moulin rougr) maar meer in de richting van metro Anvers .

Ikzelf al jaren fan van Mo noprix (grootste op de champs elysees). baby en kinderkleding is prima! vind je dat niets stap dan even bij de gap binnen (4 deueren verder)… babygap zit op de 4e verd.

papa perraudin :-)