grote maten mode dames

• karin

Kent iemand beetje betaalbare winkels in parijs voor grote maten vanaf maat 48?

Groetjes Karin

• Peter H.

Hele goedkope kleding vind je in de winkels van Tati. Er zijn er enkele. Op de Boulevard Rochechouart, Metro Barbes Rochechouart, een andere in de Rue de Rennes en nog een op de Place de la Republique.Je kunt ook de grote warenhuizen proberen als Au Printemps en Lafayette, maar de kleding is daar meestal nogal prijzig. Of eens lopen over de Rue Rivoli, daar heb je ook niet al te dure winkels.

• Peter H.

Ik bedenk nog iets, Francaises en Parisiennes zijn nogal klein van stuk. Maten vanaf 48 zullen dus schaars zijn. Die vind je eerder in Nederland of Duitsland.

• Simone

Ik wil je niet ontmoedigen Karin maar zoals Peter als schrijft, de francaises en parisiennes zijn kleiner en smaller dan wij. Ik heb vooral ervaring met de schoenen, ten tijde van de uitverkoop is het me niet gelukt om een paar schoenen te scoren……

• Peter H.

Op de Rue de Rivoli tegenover de Hotel de Ville is een schoenenzaak en mijn vrouw met maat 40 a 41 kon daar goedkoop schoenen vinden. Maar als het groter is dan 41 wordt het moeilijk….

• Simone

precies, in Nederland pas ik in 41, in Paris pas du toutPeter H. schreef:

>

> Op de Rue de Rivoli tegenover de Hotel de Ville is een

> schoenenzaak en mijn vrouw met maat 40 a 41 kon daar goedkoop

> schoenen vinden. Maar als het groter is dan 41 wordt het

> moeilijk….

• Marieke

Hoi,

Er is een keten franse grote-maten winkels: Christine Laure.

Je vindt ze in:

* 64 Boulevard Haussmann (in Le Printemps op de 6de etage), 9de arr.

* 10 rue Tronchet, 8ste arr.

* 108 rue de Rennes, 6de arr.

* 87 avenue du Général Leclerc, 14de arr.

Succes en veel plezier in Parijs,

Marieke

• Poulbot

Karin, kijk eens in de rue Dulong 41, daar hebben ze het Nederlandse merk Yoek. Deze zaak wordt gerund door een Nederlandse.

Dit is in de gezellige Batignolles buurt (17e). Rommelig maar gezellig. In de buurt zit ook de markt van de Batignolles. Overdekt. Wild, groente, wijn, kaas.

• Soraya

Hallo Karin,

de winkel Grandiva aan de rue Dulong in het 17e arrondissement kan ik erg aanbevelen. De Nederlandse eigenaresse adviseert uitstekend.

zie www.grandiva.fr

groeten Soraya