hotelletje met europees ontbijt

• Joep

Zoek voor een weekend of midweek een hotelletje met lekker (europees) ontbijt!

Wie heeft tips

• Peter H.

De kleine, goedkope hotelletjes bieden meestal alleen Frans ontbijt, dwz, een stukje stokbrood met jam of wat croisanten met die niet echt lekkere slobberkoffie in een grote kop. Toch vind ik het lekker, want het geeft me het gevoel in Parijs te zijn. Voor een beter ontbijt kun je naar een cafe gaan. Daar hebben ze broodjes kaas of ham en betere koffie. Voor de naam van een hotel even googlen.

• Vonne 4

Iets met een ontbijtbuffet kiezen,kan je je eigen ontbijt samenstellen,alhoewel er voor mij in Parijs niets boven een lekker croissantje gaat hoor,maar die haal ik wel zelf bij de bakker.Als je een hotel van een keten neemt ,hebben ze meestal buffet.

Veel (eet)plezier in Parijs.Yvonne

• Nikita

wat zonde!!!! ontbijten in je hotel als je in Parijs bent.

regen: ga naar 1 van de bakkertjes of brasserietjes bij je hotel en proef de parijse sfeer.

zon / droog: wat een keuze! bij de bakker (OOK op zondagmorgen) of winkel heerlijk je eigen dingetjes samenstellen en zoek een plekje naar je zin op. Seine, parkje, een van de bruggen…. noem maar op.

veel plezier!!!!

• Simone

het ontbijt op de kamer laten brengen is lekker hoor, maar het ontbijt in Parijs is niet altijd even goed, kijk maar eens bij de commentaren op Zoover en Vakantiereiswijzer.

• Monique

Geen hotel boeken INCL ontbijt. Zijn niet te (vr)eten ! Ga lekker naar de plaatselijke bakker of naar zo'n gezellig eettentje om de hoek of zo. Betaal je misschien iets meer voor, maar het eten is veel verser en lekkerder. Je hebt vakantie … geniet dan ook van alles :-)

• Peter H.

Natuurlijk is zo´n Frans ontbijt een beetje karig, al heb ik er genoeg aan. Maar vergeet niet, de Fransen ontbijten eten niet veel omdat ze omstreeks 1 uur uitgebreid gaan lunchen. En dan wordt de maag gevuld.