Parijs met vriendin

• ax

Ik ga met mijn vriendin 3 dagen naar parijs zij is er nog nooit geweest, wat zijn de mut sees en waar kun je romantisch dineren, overige tips zijn ook welkom

groet

• Vonne 4

Er staan genoeg leuke tips over Parijs op internet hoor. Bijv. “Parijs online” is een site waar je van alles af kan halen,hotels, restaurants,romantische wandelingen,heel veel goeie tips,ga maar eens kijken.

En fijne dagen hoor! Yvonne

• Els

Kijk ook eens op www.parijsalacarte.nl, veel bezienswaardigheden met actuele openingstijden, parken en tuinen, passages en nog veel meer!

• Monique

Is natuurlijk ook een beetje afhankelijk WAT je graag wilt zien. Ik houd bv niet van Musea ( binnen dan ) maar van het geweldige streetlife op bv Montmartne, Parc Tulleries, de skyline of Paris vind ik op de Arc de Triomphe mooier dan op de Eiffeltoren. Absolute a must bij zonsondergang !

Zelf ben ik helemaal verliefd op La Defense .. maar ook dat is weer zo persoonlijk. Ik zou inderdaad op de links gaan kijken … 1 ding is zeker … jullie zullen absoluut niet gaan vervelen daar !

• Simone

voor mooie skylines moet ik dan ik toch ook nog maar even de link naar Weblog Parijs vermelden ;-). http://www.weblogparijs.nl/

(vanaf Parc de Belleville ook een mooi uitzicht of vanaf een verborgen straatje vlakbij Buttes-Chaumont)