parkeren in Parijs

• Bram

Enkele weken geleden vroeg iemand hier waar je het beste je auto kunt parkeren als je naar Parijs gaat. Er was ergens in Port Montreuil een parkeer garage waar je je auto GRATIS kunt stallen voor 24 uur. Maar is dit wel een veilige parkeer plaats? Ik heb niet de mooiste auto,(Citroen Xsara) maar wel een waar ik blij mee ben en heb geen zin in diefstal!

• Nikita

Bonjour!

Ik zet mijn auto er altijd neer.

Afgelopen december zelfs bijna 2 weken en hij was echt hetzelfde als dat ik hem achterliet.

Cabriootje ook nog, dus .,..

Er is daar namelijk altijd een bewaker.

Het is onder een winkelcentrum.

Ook zijn er 2 heren die auto's wassen enzo, dus …

Echt veilig.

• Bram

ok dan klinkt het wel veilig :)

De vraag is hoe kom ik daar nou precies. We komen uit Chantilly met de auto, hoe kom je dan bij die parkeer garage en hoe kom ik het snelst in het centrum van Parijs?

alvast bedankt,

Bram

• Joke

Hoe kan je vanaf die parkeerplaats naar het centrum? Is dat goed te doen met de metro. Vast wel. Hoeveel zones is dat? Is het dan verstandig om een los kaartje te kopen of een dagkaart? Een dagkaart kost ongeveer 18 euro, dus dat is ook niet goedkoop. Ik ga binnenkort naar Parijs met de auto, wil een of meerdere dagen het centrum van Parijs bezoeken. We zijn met 8 personen en ik probeer uit te zoeken wat de voordeligste manier van reizen is met zijn achten. Wie kan me een goed advies geven???Nikita schreef:

>

> Bonjour!

>

> Ik zet mijn auto er altijd neer.

> Afgelopen december zelfs bijna 2 weken en hij was echt

> hetzelfde als dat ik hem achterliet.

> Cabriootje ook nog, dus .,..

> Er is daar namelijk altijd een bewaker.

> Het is onder een winkelcentrum.

>

> Ook zijn er 2 heren die auto's wassen enzo, dus …

> Echt veilig.