parkeerplaats naar centrum

• Joke

Hallo, ik vertrek al snel naar Parijs (met 8 personen), we gaan met de auto. We willen een of meerdere dagen het centrum van Parijs bezoeken. Via dit forum heb ik een adres gevonden van een parkeerplaats Pont Montreuil. Maar hoe kom ik dan in het centrum? Een dagkaart voor 3-6 zones kost ongeveer 18 euro (en dat maal 8), is dus best nog een hoop geld. Kan iemand mij een goed advies geven wat het makkelijkste is, en ook nog betaalbaar. Als we in het centrum zijn, willen we veel lopend doen, maar af en toe zullen we ook met het openbaar vervoer naar een andere wijk willen. Ik hoop echt op een goed advies van jullie!!

• Vonne 4

Koop gewoon een carnet(10 kaartjes)is goedkoper dan per stuk en dan kom je met z'n achten al een heel eind,en als je nog een keer met de Metro wil,6 kaartjes erbij of nóg een carnet,hou je 4 over voor de volgende trip met de metro.

• Marthe

Vanaf de¨Porte de Montreuil heb e aan 2 zones genoeg, die kaartjes zijn een stuk goedkoper dan die voor 6 zones! Voor Parijs zelf is 2 zones genoeg!

• Nikita

Als je de peripherique oversteekt, beetje links aanhouden en dan rechts… dan heb je daar de metro al.

Nog geen 5 minuutjes lopen.

Veel plezier!!