Koffie

• mabel

Beste lezers,

Morgen gaan we twee dagen naar Parijs. Weet iemand misschien een paar leuke tentjes waar je echt goede koffie kan drinken?

Alvast dank voor reactie!

Mabel

• Peter H.

In elke cafe tabac heb je meestal goede koffie, of espresso, en daar zijn honderden van in Parijs.

• geert

Goede espresso of cappucino is moeilijk te vinden in Parijs. Ben je een echte liefhebber, ga dan naar Soluna Cafés (52, rue de l’Hotel de Ville). Kleine espresso bar waar de eigenaresse uit Guatemale (Gloria Montenegro) dagelijks haar bonen brand. Koffie wordt gemaakt met een Marzocco. Heerlijke espresso en latte art met schuim van topkwaliteit!

• Nikita

Oke, oke….

Niet echt heel Parijslievend, maar ik vind dat ze bij de Starbucks errug lekkere koffie hebben.

Capuchino, cafe machiato (or whatever) en nog veel meer.

Lekkere zitjes ook.

Nikita

• Julia

Zit er eigenlijk een Starbucks in Parijs??

• Simone

ouiiiiiiii :-)

http://www.starbucks.fr/

(maar ik ben het met Peter eens hoor, op elke hoek van de straat is de koffie al meer dan prima (de café = espresso), heel soms is het lauw, maar dat is heel soms, kan me geen slechte koffie in Parijs herinneren)

• Nikita

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel Starbucks' in Paris…!!!

• Marthe

Ik ga altijd naar de brasserieen die Lavazza schenken, is mijn persoonlijk favoriet. Let op de witte koffiekopjes met blauwe opdruk!

• Julia

Maar ik drink normaal nooit koffie, vind ik niet lekker, maar zo'n caramel frappucino van Starbucks vind ik wel heel erg lekker!!