Salsa

• Merikke

Hallo,

Ik ga 6 juni weer eens naar Parijs. Ik ben een fanatiek Salsagenieter. Ik zou heel graag weer eens een avondje gaan dansen in Barrio Latino,zo'n beetje de grootste latijs-amerikaanse dansclub in Pairjs, en super gezelig. Maar heb eigenlijk geen zin om alleen te gaan. Is er iemand die zin heeft om mee te gaan?

Misschien een beetje ongewoon verzoek op deze site, maar hier bereik ik de meeste Prijsliefhebbers. ik wil wel benadrukken dat het gewoon voor de gezelligheid is.Ik ben van 6-8 juni in Parijs.

Je kunt me mailen als je zin hebt om mee te gaan.

Groetjes Merikke

• Marthe

Jammer Merikke, ik vetrek 4 juni naar het zuiden! Ben een voormalig salsa en merengue DJ, dus zeker een liefhebber! ! Maar je vindt vast wel iemand hier!

• Merikke

Hoi Marthe,

Zeker jammer, dat was vast gezellig geworden, nou ja, volgende keer in parijs zal ik je zeker weer vragen. Nou is er vast wel iemand anders die mee wil.

Veel plezier alvast in t zuiden, Bevalt het nog steeds in Parijs. Ik weet nog dat je er net ging stage lopen, aantal jaar terug. Ik was toen ook bijna naar Parijs vertrokken, maar door andere zaken ging dat niet door, heb er soms nog een beetje spijt van, maar ja.

Groetjes MErikke

• Marthe

Hoi Merikke!

Wil hier echt niet meer weg! Ga zo dadeijk na de markt in Belleville, de zon schijnt, Parijs is nu op zijn mooist! En volgende keer gaan we dansen!

Groetjes,

Marthe