kiezen tussen deze 2 hotels

• suus

Hallo allemaal,

Nog 2 weken en dan is het zover….

Ik sta op het punt een hotel te boeken en twijfel nu tussen deze 2:

Moderne du temple (in het 10de arr. volgens mij) en The modern hotel in montmartre. (50 mtr van moulin rouge en 250 van sacre coeur) gezien bij expedia.

na de vele tips heb ik besloten om de auto in de gratis parkeergarage van porte montreuil te zetten.

Moderne du temple is nogal bekend volgens mij,maar ik heb geen idee of het ook een leuke wijk is. En zijn ze beide een beetje makkelijk bereikbaar met de metro vanaf porte montreuil?

groetjes Suus

• Vonne 4

Hoi Suus,qua Metro is hotel Moderne du Temple makkelijker,je hoeft alleen lijn 9 te volgen naar Republique,(richting Pont de Sévres)bij Repulique eventueel overstappen op lijn 11 (richting Mairis de Lilas)en bij Metro Goncourt er uit,daar is het vlakbij,maar ik denk dat het van Republique zowie zo niet zo ver lopen is naar het hotel. Ik vind Republique best een gezellige buurt,je kan er alle kanten uit,dicht bij de Mairais en Canal st. Martin.S ávonds is het gezellig druk en er zijn veel restaurantjes te vinden.Het andere hotel is wat lastiger met de Metro te bereiken ,je moet een paar keer overstappen en het komt er op ReisWijzer met een 5 vanaf.Ik vind die buurt ook minder voor bijvoorbeeld sávonds,maar dat is mijn mening hoor.Veel plezier,ik ga vrijdag ook weer ,zit zoals meestal in het 10de arrondisement ,ik had het hotel deze keer niet zelf voor het kiezen,maar ik ga genieten! gr. Yvonne

• Nikita

Zelf ben ik een paar keer in Hotel Moderne du Temple geweest.

Schone kamers en erg aardig personeel die je graag helpen.

Inderdaad een leuk buurtje en heerlijk wandelen langs het Canal St. Martin.

Groetjes en veel plezier!!

PS.

Bij de parkeerplaats is op zaterdag, zondag en volgens mij ook maandag een erg leuke markt.