spoed!! lang weekend parijs!!!

• harris

hoi allemaal,

op dit moment heb ik familie over uit canada en die hebben vandaag besloten om een paar dagen naar parijs te gaan het liefst willen ze donderdag 17 juli vertrekken en zondag 20 juli weer teugkomen. het beste (en goedkoopste) wat ik heb kunnen vinden was met eurolines á 81 euro p.p. eksclusief hotelkosten.

het mag ook een busreis/treinreis zijn inklusief hotel.

er hoeft geen reisleiding bij te zitten want ze verstaan alleen maar engels.

maandagavond wil ik uiterlijk boeken.

wie heeft voor mij de gouden tip!!

gr. h

• Debora Paardenkooper

Hallo Harris,

PARIJS: DOEN!!! Heerlijke stad voor een weekeinde.

Probeer bv via: www.vannood.nl of www.effeweg.nl of www.bolderman.nl (of een dergelijke busorganisatie) 4dgn te boeken.

Soms al vanaf € 99 voor 4 dgn. Incl. busreis, hotel en ontbijt.

Verwacht geen luxe natuurlijk, maar voor dat geld…..

Koop geen dagkaart per openbaar vervoer, maar een carnet van 10 of 11 tickets met de metro (da's goedkoper).

Neem goede wandelschoenen mee en ONTDEK PARIJS!!!!

Kan je nog wel tig tips geven, maar probeer eerst maar iets te boeken.

Succes, Debora

• Peter H.

Van Nood heeft een 4 daagse reis op 18 juli voor plm. 199 euro. Zijn goede reizen. Is nog te boeken. Kijk ook eens op NShispeed, treinreizen naar Parijs met de Thalys. Soms zijn er aanbiedingen van 50 euro retour pp. Daar komt dan nog wel het hotel bij. Is comfortabeler en sneller dan met de bus. Met de bus heb je wel weer excursies etc inbegrepen en zie je meer, zeker voor de eerste keer. Peter Langhout biedt ook 3 en 4 daagse busreizen naar Parijs.

• Perraudin

NS Hispeed heeft ook goede aanbieidngen momenteel

http://www.parijsaanbiedingen.nl/

Perraudin