Hallo, bij deze doe ik een oproep voor een huisgenoot voor een appartement in Parijs.
Ik ga een semester volgen aan het I.L.C.F. (een taleninstituut onderdeel van de katholieke universiteit van Parijs) om de franse taal te leren en moet die periode dus ook in Parijs ergens verblijven. De periode is eind september t/m 1 februari. Het vinden van een woonruimte voor 2 personen is veel makkelijker en voordeliger dan wanneer je een enkele studio zoekt.
Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik een appartement kan delen. Ik heb genoeg leuke appartementen voorbij zien komen, maar nu nog die student waar ik het mee kan delen. Mijn maximum budget is 500 à 600 per maand en dit zou dus ook ergens jouw budget moeten zijn.
Bij de meeste appartement van deze prijsklasse is er maar één slaapkamer en een woonkamer die je 's avonds kan omtoveren tot een slaapkamer. Het is dus van belang dat je een beetje flexibel bent en goed rekening kan houden met anderen, net zoals ik dat doe.
Ben jij héél toevallig ook op zoek naar een ruimte in Parijs rond die periode (en héél toevallig ook nog eens een vrouw), mail of bel me dan zodat we een keer kunnen afspreken en kennis maken…
Groetjes,
Marita
06 13 55 55 66
marita1989@hotmail.com