Leuk hotelletje?

• vlockie

9 September gaan mijn vriend en ik 3 dagen naar Parijs. De tickets voor de Thalys heb ik al geboekt, we gaan nl van dinsdag t/m donderdag en dan was het goedkoper om los te boeken en vertrek je smorgens heel vroeg. Nu nog een hotelletje. Ik ben eigenlijk al weken bezig om wat leuks

te vinden maar vind het best lastig. Ik wil niet te duur want ik geef dit cadeau aan mijn vriend dus het liefst low budget. Wie kan mij een leuk hotelletje aanraden? En hoe gaat dat eigenlijk met een reis- en annuleringsverzekering, kan je dat er meteen bijboeken? En zo'n metrokaart nemen we dan voor drie dagen, en wat kost dit?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties en tips!!!!

Groet

• Nikita

Bonjour!!

Voor een hotelletje kun je kijken onder het kopje Hotels. Budget zijn oa. Moderne du Temple en Tolbiac.

Daar ben ik zelf vaker geweest. Moderne du Temple is klein, schone kamers. Tolbiac zijn net alle kamers gerenoveert en leuk binnenpleintje voor eventueel ontbijt.

Reis en annuleringsverzekering gaat niet via het hotel. Zelf heb ik een doorlopende via mijn bank, maar je kan het ook voor een paar daagjes afsluiten. Via de ANWB bijvoorbeeld.

Een metrokaart kan voor 1 dag, of voor een week.

1 dag is rond de 5.80, voor een week…. 16.00 euries? Je kan wel een Paris visit nemen, die is speciaal voor de toeristen, maar veel duurder.

Ik zou een cart mobilis voor een week nemen.

Veel plezier!!!

Nikita

• Marthe

De mobilis kaart is alleen per dag te koop.

• suus

Hoi Vlockie,

Ik heb onlangs in het Eden-Montmartre hotel gezeten. (ja in montmartre dus)

via booking.com heb ik voor 2 nachten 140 euro betaald. hartstikke prima hotel!

Vandaag zag ik in een krantje een aanbieding voor 4 dagen een 3 sterren hotel in montmartre voor 99 euro p.p. op basis van eigen vervoer. Via arke. Komt waarschijnlijk nog wel boekingskosten bij.

Ik heb inmiddels gezien dat er verschillende aanbieders zijn die van die goedkope aanbiedingen hebben als je met eigen vervoer reist.

Misschien is dat een idee?

Ik vond het in iedergeval super en ga zeker terug!

Jij ook veel plezier!

Groetjes Suus