mobilis kaart voor 1 dag

• anton

kan iemand mij vertellen hoe 'n mobilisdagkaart werkt nadat je hem hebt gekocht,

moet je daar ook iets opschrijven net als bij ‘n paris visitekaart,en hoe gaat dat bij ’n metro poortje (doorheen halen?)wij pakken dus voor zone 1t/m5 omdat we bij disney zitten en gaan 1 dag naar parijs.

ik kon alleen het volgende vinden,maar de franse taal ben ik niet machtig:

alvast bedankt:Anton

Mobilis est un seul ticket pour voyager toute la journée sur plusieurs modes de transport.

Il se compose d'un coupon valable une journée dans les zones de votre choix : 1 et 2, 1 à 3, 1 à 4, 1 à 5, 1 à 6.

Ce titre de transport est valable pour une journée pendant les heures de service (entre 5h30 et 1h environ).

La journée entière est décomptée quelle que soit l'heure de début d'utilisation pendant les heures de service (entre 5h30 et 1h environ).

Exemple : lors de votre première utilisation , si vous validez entre minuit et 1h environ, la journée précédente est décomptée.

Mobilis vous permet de voyager, dans la limite des zones choisies, sur les lignes de la RATP, de la SNCF Ile-de-France et sur les réseaux OPTILE, à l'exception des dessertes d'aéroports (Orlybus, Orlyval, Roissybus, Roissyrail et Orlyrail).

Vous pouvez acheter votre coupon à l'avance, vous devez inscrire vous-même la date du jour d'utilisation.

Mobilis est en vente dans toutes les stations du métro, les gares du RER, les points de vente bus, les gares SNCF, les commerces dépositaires RATP.

Avant toute utilisation, inscrivez votre nom et prénom ainsi que la date du jour d'utlisation sur votre coupon.

• Okko

Ik spreek ook niet zo goed Frans maar met de online vertaalmachines kom je al een heel eind:

http://translate.google.com/translate_t?sl=fr&tl=nl

Mobilis is een enkel ticket voor de reis de hele dag op verschillende wijzen van vervoer.

Het bestaat uit een coupon geldig voor een dag op het gebied van uw keuze: 1 en 2, 1 tot 3, 1 tot 4, 1 tot 5, 1 tot en met 6.

Dit ticket is geldig voor een dag tijdens de uren van de dienstverlening (tussen 5,30 uur en ongeveer 1 uur).

De hele dag wordt in mindering gebracht, ongeacht de vertrektijd van gebruik tijdens de dienst uur (tussen 5,30 uur en ongeveer 1 uur).

Voorbeeld: wanneer u voor het eerst gebruiken, als je tussen middernacht en 1 uur over de vorige dag wordt in mindering gebracht.

Mobilis kunt u reizen binnen de grenzen van geselecteerde gebieden op de lijnen van de RATP, de SNCF-Ile-de-France en netwerken OPTILE, met uitzondering van de luchthaven van diensten (Orlybus, Orlyval, Roissybus, Roissyrail en Orlyrail).

U kunt uw coupons van tevoren, moet u zelf de datum van gebruik.

Mobilis is te koop in alle metrostations, de stations van de RER, verkooppunten bus, trein stations, winkels depositaris RATP.

Vóór elk gebruik, geef uw naam en de datum waarop utlisation op uw coupon.

• anton

bedankt voor de genomen moeite,dus naam en datum noteren op de achterkant van het ticket en dan gebruiken.

anton

• Simone

Geweldig die link naar vertalen op Google, kende het niet.

Merci Luthien!

• Okko

Ne rien! (zover kom ik dan weer wel :D)