Ballonvaart in Parc André Citroën?

• Okko

Ik heb begrepen dat je in parc André Citroën in een ballon aan een lier kan, weet iemand hier toevallig hoe lang die "vaart' duurt? En staan er doorgaans lange wachtrijen of valt dat mee?

We overwegen om dat te gaan doen tijdens onze midweek Parijs volgende week maar we hebben maar 2 hele dagen, vandaar dat we niet bijvoorbeeld twee uur in de rij willen staan voor 5 minuutjes.

• Marthe

Bonjour,

Ik was van de week in het betreffende park en er was absoluut geen rij. De prijzen door de week zijn goedkoper dan in het weekend, kinderen vanaf 5 euro en volwassen ik meen vanaf 12 euro. Het zag er spectaculair uit! Je gaat geloof ik 10 minuten of een kwartiertje naar boven. Voor foto's van de ballon, deze week genomen, kijk op www.parijs-op-de-foto.hyves.nl

• Okko

Dag Marthe, bedankt voor je reactie! De foto's op je Hyves zien er veelbelovend uit, en als het afgelopen week niet zo druk was dan gaan hopen we dat het komende week ook zo is. We gaan proberen om een ballonvaartje te maken!

PS als ik zo je foto's zie van het park krijg ik zin om toch maar de kinderen mee te nemen :D (Vooral met het veelbvelovende weer in aankomst!)

• Okko

Het is ons helaas niet gelukt om de ballonvaart te maken, we reden op zaterdagochtend rond een uur of 11 met de trein langs de ballon en hij zat nog helemaal vast, was helemaal niemand bij… Dus meteen rechtsomkeert maar weer. :(