dagkaart kopen voor de metro?

• lood1954

hallo beste mensen.

kan iemand mij uitleggen of er ook een soort dagkaart bestaat voor de metro, en de rest van het openbaar vervoer?

zodat we overal op zouden kunnen stappen, zonder op te letten of het kaartje nog wel geldig is?

ik heb geen idee of dat bestaat! zoja, waar zou ik dat kunnen kopen?

wie kan mij verder helpen, aub.

v.g. johan

• Carel

Die is er namelijk de Carte Mobilis. Kun je kopen op de metrostations bij de automaten en bij de loketten. Voor meer info:

www.ratp.fr

Mvg

Carel

• irene

je kan ook een touristcarte kopen dat kost voor 2 personen voor 2 dagen € 28 en je kan dan van alle openbaar vervooer gebruik maken. Je kunt deze kaart kopen op een van de vele metrostations.

• Nikita

Zelf raad ik die kaart af.

Het enige voordeel is dat er kortingskaarten bijzitten en je moet er een boel van doen wil je die eruit hebben.

Een dagkaart is rond de €5.60, 2 dagen dus nog geen €12.00 dat scheelt je dus al €16.00!!

Kun je een boel leuke dingen weer van doen!

Nikita

• irene

Dat is wel heel goedkoop als het voor twee personen zou zijn. Als het voor één persoon is scheelt het niet zo heel veel € 4,-

ik dacht dat € 28 voor twee personen twee dagen al goedkoop was.

• jeoff

Een carte mobilis voor 5,80 euro is alleen geldig in zone 1 en 2. Een carte mobilis voor alle zones 1-6 kost 16,40 pp per dag.

Een Paris visite kaar voor zones 1-6 kost 18 euro pp voor 1 dag.

Niet zo'n groot verschil dus. Als je aan de rand van Parijs parkeert moet je wel door een aantal zones heen dus heb je toch 1-6 zones nodig?

• Debbie

Ik ben net terug van 4 dagen en ik raad zeer zeker aan om een dagkaart te kopen. Deze kost 5,60 en daar kan je onbeperkt per dag op en uitstappen. Echt een aanrader.

• aapman

hoi mitchel de bond heeft een veel te grote anus dag

• hoi

mitchel de bond heeft een veel te grote anus

• rooie kanker aap

tijd een kanker lelijke kanker rooie kanker aap.

zijn moeder is ook kanker lelijk en zijn broertje een hoer.

laterzzzz rooie kanker aap