terug gekomen.

• Judy

Zo, terug gekomen van een paar grandiose dagen Parijs, met de Metro reizen was echt heel goed te doen, en zekers als je het eenmaal door hebt hoe alles loopt, maar met de plattegrond op zak kan het eigenljik niet verkeerd gaan!.

Suppers veel gezien, en met een paar erg vermoeide benen / voeten weer huiswaards gekeerd, maar tjonge het was de moeite waard. Gaan zekers nog eens daar naar toe.

Wou dit gewoon ff met jullie delen :)

En voor de mensen die nog moeten gaan, have fun!!!

Groetjes.

• Simone

Merci Judy, altijd leuk enthousiaste verhalen te lezen :-).

Ik tel de dagen af, nog anderhalve week en dan ga ik weer eens een keertje!

• Vonne 4

Fijn voor je Judy,dat je het ze heerlijk hebt gehad,maar ik had niet anders verwacht hoor,hi hi.Het is zo'n fantastische stad,je krijgt er nooit genoeg van.Ik ben nu 14 keer geweest,maar voeg nog elke week plannetjes aan m'n boekje toe en hoop ook weer snel te gaan.Gr. Yvonne

• Simone

Moi aussi Vonne. Ik ga straks voor de 21e x en ga waarschijnlijk voor de 3e keer langs het Canal Saint Martin, dit keer voor de strandsferen :-).

• Vonne 4

Ja,er zijn zo van die plekjes,die blijven trekken,Simone,ik ben gek op de eilanden,vooral waar Ile st. Louis overgaat naar Ile de La Cité.

Ik heb zelfs een foto op doek laten maken ,genomen vanaf het dak van Institut du Monde Arabé,prachtig,kan ik nagenieten,hi hi.

Maar rond Canal st. Martin is het ook heel mooi.Jij ook weer veel plezier,ik moet nog een paar maandjes wachten,ben net een maandje terug.

• henk

hoi!

als je de mogelijkheid hebt neem dan je fiets mee, dan is het nog mooier om er

rond te touren, je geniet dan van hopelijk mooi weer, de fijne sfeer en de prachtige stadsgeluiden. fiets huren bij velo libre schijnt ook te kunnen maar is geloof ik nogal ingewikkeld!

veel plezier!

• Marthe

Beste Henk,

Niets is makkelijker dan een Velib huren, het enige dat je nodig hebt is je creditcard.

• Okko

Helemaal mee eens, het is superhandig.

Weet iemand trouwens of er een kaartje bestaat met daarop alle Velib' stations aangegeven? Dat vond ik nl. de enige makke, dat je van teovren niet goed kunt zien waar je je fiets weer terug zou kunnen brengen als het niet in het gebied is waar je de fiets hebt gehaald.

• henk

Hoi,

Bedankt voor je berichtje, ik begreep dat je je eerst moest registreren via internet met een creditcard etc. maar je kan dus met je kaart naar een verhuurstation en dan meteen aan het fietsen? wat zijn nu eigelijk de tarieven van deze verhuurservice, ik lees er allerlei verschillende berichten over.

groet en dank!

H

• Simone

ben ik weer met mijn opmerking over de Hollandse credicards…….. is het niet zo dat deze lang niet allemaal werken omdat we, bijv. bij die van de Postbank, geen chip erin hebben zitten?