mobiel ligt nog in parijs!

• Karin

Wie gaat er binnenkort naar parijs en wil mijn mobiel meenemen.. Ik heb namenlijk mijn mobiel laten liggen in het hotel waar wij zaten en dacht dat het niet zo´n probleem was om mijn telefoon op te laten sturen. Helaas doet het hotel erg moeilijk en wil mijn creditcard gegevens.. ik heb geen creditcard en in mijn omgeving vind niemand het veilig om zijn- haar gegevens door te geven aan het hotel.Het boekingsbureau raadt het ook af dus zit ik nu met een groot probleem.

Nu hoop ik dat een reddende engel uit nederland mij uit de brand wil helpen om langs het hotel te lopen en mijn mob mee naar nederland wil nemen.

Wie mij wil helpen mag mij een mailtje sturen en dan stuur ik de benodigde gegevens naar je toe..

in ieder geval bedankt!

Groetjes Karin

• Harrie

Karin,

Wij gaan 25-08 naar Parijs en ik wil hem wel gaan halen. Ik woon zelf in Zuid Limburg.

• Karin

Dat zou helemaal geweldig zijn!

Ik blijf toch een beetje hopen dat er iemand eerder naar parijs gaat en hem mee wil nemen..

mocht dit niet zo zijn dan laat ik je dit tijdig weten!

in ieder geval bedankt!!

• Harrie

Karin,

Ik hoor wel van je. Shit trouwens…….

• Simone

ik wil best wel wat voor je proberen te betekenen Karin dus geef je emailadres maar

• Marthe

Heel normaal dat het hotel in dit geval je creditcardnummer vraagt, zo kun jij zelf de verzendkosten betalen. Ik snap de moeilijkheid nooit met het geven van je creditcardnummer aan een hotel, wordt er iets afgehaald dat niet de bedoeling is, maak je bezwaar bij je creditcardmaatschappij, krijg je het bedrag terug, kost het hotel ook nog eens 10 euro, dus die “pakken” echt niet zomaar geld van je rekening. Dat het boekingskantoor het afraadt snap ik, die moeten het in Nederland hebben van die mensen die maar niet aan de creditcard willen en daardoor niet rechtstreeks kunnen boeken. Ik werk in een hotel en heb nog nooit een Fransman meegemaakt die zijn creditcardnummer niet wil geven. Of een Amerikaan, of Engelsman. Alleen maar Nederlanders. Onbekend maakt onbemind?