Romantisch weekend, wie helpt ons.....

• Johan

Samen met m'n vriendin wil ik een romantisch weekend naar Parijs.

Wie heeft leuke, romantische tips?

• Simone

misschien zit hier wat voor je bij?

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2821&i=1343&t=1343

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2821&i=1158&t=1158

• henk

wat dacht je van:

overdag leuke touristische dingen bekijken, savonds lekker uit eten en daarna een romantische rondvaart?

of savonds naar st michel, vol touristische leuke tentjes.

de sfeer is daar al zo leuk dat de romantiek wel komt ;)

• Simone

Voor mij blijft Pont Alexandre bij zonsondergang een van de meest romantische plekken in Parijs, al wordt de Pont des Arts als DE meest romantische brug bestempeld. Het uitzicht vanaf Pont Alexandre is fantastisch, met je rug naar de toeristen en samen met je partner 360 graden om je heen kijkend……..

• Job

Wat ook heel romantisch kan zijn, is een appartementje huren ipv een hotel. Heb ik zelf gedaan en tegen dezelfde prijs als een hotel, maar lekker geen hotelpersoneel om je heen, ‘s avonds lekker op de bank hangen en ’s morgens je eigen ontbijtje maken. Ik heb waytostay.com geboekt maar er zijn meerdere aanbieders. Veel romantiek gewenst, Job

• Peter

Thanx all, nu nog een leuk hotel of appartement vinden….

• Peter H.

Moet wel een beetje lachen om die opmerking van Job. Lekker romantisch op de bank hangen, zeker met een biertje. Zal je vriendin of vrouw dat ook romantisch vinden. Neem een luxe hotel, ga in bad zitten met een glas champagne en daarna een boottocht met kaarslicht over de Seine met een diner en alles erop en eraan. Doe maar eens lekker luxe. Dat vinden vrouwen romantisch.

• Marthe

Vind een picknick in de Jardin de Luxembourg of Buttes Chaumont net zo romantisch, of nog meer, dan luxe!

• louise23

Wij verblijven in een aparthotel (appartementen met hotel faseliteiten).

Je hebt er 1 dat uit kijkt op de eiffeltoren is wel wat duurder maar voor weekend goed te doen en je heb er 1 bij montmartre.

adagio aparthotel.

Ik ga binnenkort dus kan je daarna zeggen hoe het geweest is.

Wij gaan 6 dgn in Adagio City Aparthotel Paris Montmartre.

Gr louise