winkels!!!

• renate

hallo,

ik ga binnekort twee dagen shoppen in parijs nu weet ik dat veel mooie zaken op de rue Faubourg saint-honore zitten, maar is er buiten deze straat nog een plek in parijs waar de grote mooie merken zitten??

groetjes renate

• Peter H.

Veel geld meenemen dan. In de zijstraten vind je ze ook, ook op de Champs Elysee. Maar de allerduurste winkels hou ik uiteraard geheim, anders gaat iedereen daar winkelen, haha.

• Els

Dat zijn er nogal wat. Bijvoorbeeld de Marais (4e arrondissement), place des Victoires en rue Montorgueil (2e), place de la Madeleine en rue Royale (8e), Champs-Elysées (8e), rue de Passy (16e).

Veel te veel voor 2 dagen shoppen, maar dan kom je nog maar eens terug!

• Marthe

Vergeet het winkelcentrum van La Defense niet!

• Marianne

Avenue Montaigne (Chanel, Gucci, Dior, Vuitton enz……)

• Maud

Hey Marthe,

Mijn man, ik en onze jongens (13+15jr) gaan naar Parijs van 14/10 t/m 16/10 (2nachten). Ik zag dat jij erg actief bent op ‘t Forum en hoop derhalve dat je het niet vervelend vindt dat ik je ff benader met de vraag waar we ’t beste kunnen slapen (2n) in Parijs ca. EUR 40-50 p.n. incl. ontbijt. Kun je mij mailen op maud.boom@planet.nl. Thanks.Groet MaudMarthe schreef:

>

> Vergeet het winkelcentrum van La Defense niet!

• Marthe

Eerlijk gezegd zou ik geen hotel weten waar je met 4 man voor die prijs kan slapen, die prijs is al bijna onmogelijk te vinden voor 2 personen. Ontbijt is nooit inbegrepen in Parijse hotels, tenzij je via een reisburo boekt of een speciale aanbieding vindt. Bovendien heb je in oktober een aantal grote beurzen en hanteren de meeste hotels het hoogste tarief, je hebt er nl. 3, hoogseizoen, laagseizoen en het tarief voor de beurzen, dat is het hoogste. Laagseizoen in Parijs is trouwens juli/augstus. Ik kijk zelf altijd op www.bookings.com als ik een hotel zoek. Succes!

• Simone

Het goedkoopste hotel dat ik ooit gevonden heb is Hotel Hermes in Levallois-Perret. Te boeken via de Jong Intra. Simpel en goedkoop, niks mis mee.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/10104/hermes/

Het centrum is gemakkelijk te bereiken d.m.v. metrolijn 3.

• Marthe

Maar dan zit je wel net buiten Parijs. Levaillos is wel een heeeeel leuk plaatsje met leuke restaurantjes en barretjes en winkels, kom er zeer regelmatig! Ook het gemeentehuis is een aanrader om te gaan zien. Wat betaalde je daar Simone? Kan me daar ook niet voorstellen dat je met 4 man voor die prijs terceht kan, in tegendeel, Levaillos is een chique plaats, ligt tegen Neuilly aan, we hebben het hier over de “goudkust”. ;-)

• Simone

Nah, voor die prijs kun je daar ook niet terecht hoor. Maar we betaalden 25 Euro per persoon per nacht, goedkoper heb ik het tot op heden niet gezien. Ik zou niet weten wat je voor een jeugdherberg in Parijs zou moeten betalen, misschien hetzelfde en dan heb je voor dit geld een kleine schone simpele kamer in een hotel met eigen douche en toilet.

Goed dat je aangeeft dat er beurzen zijn, dan is het vast moeilijk om iets te vinden. Ik had vorig jaar een supergoedkope Thalysticket maar kon geen hotel vinden omdat het WK Rugby er was, alles was volgeboekt……. Lol, Thalys weet wel wanneer ze moeten stunten met tickets, omdat dan de arrangementen via organisaties niet te boeken zijn?