Montmartre

• Marthe

Als je gek bent op Montmartre moet je vooral niet gaan kijken op www.parijs-op-de-foto.hyves.nl. Want dan krijg je gelijk last van heimwee! ;-)

• vlockie

Hoi Marthe.

Ik kon het niet laten om toch te kijken en tja, je hebt gelijk. Ik krijg meteen heimwee……

Wij waren er van afgelopen dinsdag tot en met donderdag. Wij zaten in hotel Regyn's Montmartre. Beter kon niet want het metrostation ligt er op maar 5 meter vanaf! Wat een prachtige wijk. Het is net een levend schilderij. Zowieso heel Parijs is natuurlijk fantastisch.

Helaas hebben we niet alles kunnen bekijken wat we wilde zien want 3 dagen is eigenlijk te weinig. Maar we zijn wel de Eiffeltoren in geweest, dat mag natuurlijk niet ontbreken als je voor het eerst in Parijs komt!!

En natuurlijk de Sacre Coeur met live muziek, zo romantisch!

We hebben ook een rondvaart over de Seine gemaakt, en dan merk je echt dat je ogen tekort komt! En al die kleine winkeltjes en lekker dingen

We willen zeker weer heel snel terug en ik heb gemerkt dat als je een beetje goed zoekt het helemaal niet duur hoeft te zijn.

Ik vind het trouwens super dat je ook een Parijshyves hebt aangemaakt.

Zo kan ik af en toe lekker foto's kijken.

We love it!!!

Groetjes

• Vonne 4

Ja,Marthe ,ik kon het ook weer niet laten hoor,ik heb weer genóten van je foto's,ga jij maar lekker door met je wandelingen,dan kunnen wij meegenieten!Jij boft maar dat je in die mooie stad woont !

En Vlockie,één keer is inderdaad niet genoeg hoor,hoe vaker je gaat hoe sneller je weer terug wil.Ja,wat is Montmartre mooi hé! Ik ben nu 14 keer geweest en het lukt me nog steeds om nieuwe dingen en plekken te ontdekken.In het voorjaar ga ik weer en heb nú alweer een lijstje met wat ik nog(óf weer) zien wil.

• Carel

Leuk Marthe, ik heb gestemd en reacties achtergelaten. Ik heb meteen weer zin om te gaan.

• Marthe

Vandaag op de tour Montparnasse geweest. Veel foto's van het uitzicht!

• Nikita

..Zucht….

• Vonne 4

Jááá….móóí hé,daar ,ik heb heel erg hoogtevrees,maar dat heb ik toch al een paar keer gedaan,kan je úren genieten!

Ik ben pas geleden op het dak van Institute Du Monde dÁrabée geweest,is natuurlijk veel lager,maar ook mooi,Notre Dame ,Seine en omgeving en op zich ook een leuke ervaring om daar in geweest te zijn.

• Marthe

Nog een paar weekjes!!!!!!!!

• Marthe

Gisteren naar het chateau de Vincennes geweest. Foto's!