Goede locatie?

• Leanne83

Hoi!

Ik ga binnenkort voor het eerst naar Parijs (ik heb er zin in!) en we hebben een hotel geboekt vlakbij het Odeon (6e arr.). Is dit een goede locatie?

Het hotel heet Jardin de L'Odeon en is een hotel van de Rive Gauche-keten.. Heeft iemand misschien ervaring met dit hotel of deze keten?

Alvast bedankt!

Groet,

Leanne

• janny

hallo leanne

je kunt even op zoover vacantie beoordelingen kijken.

helaas staat er maar 1 recentie van je hotel.

maar beter als niks,tenminste alvast een klein beetje info.

wens je heel veel plezier in parijs.

• Els

De locatie is in ieder geval heel goed, in een van de oudste gedeelten van Parijs en vlakbij de Jardin du Luxembourg (zie ook www.parijsalacarte.nl/klassiekeparken.html). Op deze site vind je ook ideeën om je dagen door te brengen.

Het hotel ken ik niet, maar op deze website (http://www.hotels-paris-rive-gauche.com/-Hotel-Jardin-de-l-Odeon,55-.html) ziet het er erg goed uit.

Veel plezier!Leanne83 schreef:

>

> Hoi!

>

> Ik ga binnenkort voor het eerst naar Parijs (ik heb er zin

> in!) en we hebben een hotel geboekt vlakbij het Odeon (6e

> arr.). Is dit een goede locatie?

> Het hotel heet Jardin de L'Odeon en is een hotel van de Rive

> Gauche-keten.. Heeft iemand misschien ervaring met dit hotel

> of deze keten?

> Alvast bedankt!

>

> Groet,

> Leanne

• sander

Dit is werkelijk een top-locatie. Heb er zelf al 3x overnacht. Prima hotel, prima service, goeie kamers (met name 02, beneden met terras!

Locatie is eveneens “kan niet beter” . Odeon heeft de beste restaurants, bistro's en pubs. TIP ontbijten bij Les Editeur, Marokkaans eten op Rue Monsieur le Prince, Frans dineren op Rue Racine (Boullion), prima wijn bij Le Relais,

op steenworp afstand van Luxembourg, de Metro, Quartier Latin (Place Sorbonne!!)

Kortom: TOP