zondag??

• Mari

Kan iemand mij vertellen of er op zondag iets te beleven is in Parijs (rond kerst)?

Ik kan me bijna niet voorstellen van niet maar herinner mij van jaaaaaaren geleden dat het een uitgestorven bedoening was op zondag.

En, nog tips aangaande Parijs in Kersttijd??

Hoor het graag.

• Vonne 4

Zowiezo is er in de Marais altijd wat te doen op zondag,is de Joodse wijk,dus de winkels zijn open.

Op Place de la Bastille is ook een grote markt,heel gezellig om overheen te lopen.

En een uitgestorven bedoening heb ik nog nooit meegemaakt in Parijs,er zijn altijd wel leuke plekjes te vinden hoor.

• Sandra

Inderdaad in “Le Marais” is er altijd wel wat te doen.

Ook de winkels op de Champs Elysées zijn op zondag open.

Je kunt uiteraard ook musea bezoeken of een leuke attractie.

Je zult je zeker niet vervelen in Parijs, ook niet op zondag.

Veel plezier.

Gr. Sandra.

• Simone

Wat dacht je van de etalages van Printemps en Lafayette? De winkels hoeven niet open te zijn om daarvan te genieten. En vanaf begin december zijn er her en der kerstmarkten.

http://www.cityzens.fr/Magazine/special-noel-les-marches-de-noel-a-paris-16.aspx

• Soraya

altijd een succes als vrienden me komen bezoeken:

een wandeling door het parc Bercy en uitrusten en shoppen in Bercy Village, elke zondag tot 20 uur geopend. Vooral met droog weer een aanrader,

www.bercyvillage.com

Soraya

• Els

En hier is die wandeling: www.parijsalacarte.nl/wandelingen12arr.html. Binnenkort vind je daar meer informatie over Kerst en winter in Parijs.

• Els

De pagina over de feestdagen kun je vinden op www.parijsalacarte.nl/ronddefeestdagen.html.

Veel plezier!