Moulin Rouge / Lido

• Mari

Voor ons bezoek aan Parijs hebben we het idee om ook een avond een show te bezoeken in de Moulin Rouge of het Lido.

Is dit nog de moeite waard (hoorde over “vergane glorie”…), wat geniet de voorkeur en wie heeft er tips/ideeen??

Waar koop je kaartjes (moet dit van te voren geregeld worden)??

Ben benieuwd!

• Nicoline

hoi mari,

das ook grappig ik heb precies dezelfde vraag. ben ik denk wel 25 jaar geleden naar Moulin Rouge en Folies Bergeres geweest. Moulin Rouge veruit het spectaculairst. als je wat meer bloot wilt, dan moet je volgens mij naar Crazy Horse (bestaat die nog?) of het Lido

ik ben benieuwd, leuk als je me op de hoogte houdt.

groeten, nicoline

• Mari

Inmiddels zijn wij alweer terug uit Parijs en hebben geen bezoek gebracht aan MR of het Lido. Hingen wel allemaal posters in de metrostations met de tekst 90 euro diner en show Lido.

Weet niet of je nog gaat maar iig veel plezier!

• Monique

Hoi,

Ik ga over een week ook naar parijs en wilde eigenlijk hetzelfde als Mari vragen. Wie heeft er nog goede tips en waar kan ik het beste boeken? En is het aan te raden om ook daar te dineren?

Groetjes, Monique

• johan

hoi het enige wat er goed is is de rekening die veel te hoog is. de show is echt waardeloos tegenwoordig.

je kan beter boeddha bar oid doen, kost net zo veel en sfeer en eten is 10x beter. dat ene blote been wat je in de vergane clubs te zien krijgt zie je op een zomerse dag thuis ook wel en het eten is er waardeloos en drank enorm duur!

Johannes

• Madeleine

Ik ben naar het Paradis Latin geweest. Ik vond de show erg vermakelijk al merk je in kwaliteit wel dat je er minder voor betaald. Maar ik heb mijn verwachtingen gewoon bijgesteld en een erg leuke avond gehad!! (ik heb geen vergelijkingsmateriaal: Moulin Rouge, Lido, etc)

Het eten vond ik bij Paradis Latin trouwens prima!

• Andy

Hey;

Wij gaan regelmatig naar Parijs en hebben zo bijna al de cabarets al eens bezocht en er gegeten. Ik kan ieder geval zeggen dat het eten nergens een hoogvlieger was en in de Lido was het zelfs een ramp! Maar als je naar de show kijkt dan steekt de MR er toch wel bovenuit. Ik vond het een prestatie dat men mij twee uur geboeid kon doen kijken. Ik ben daar anders geen zo'n fan van, maar ik heb me der echt kostelijk geamuseerd. De Crazy Horse is eigenlijk geen show, das gewoon strippen met veel tralala. Het is er wel gezelliger omdat het zoveel kleiner is in vergelijking met de twee andere ( MR en Lido ). Wat betreft de prijzen, tja, dat is nu eenmaal Parijs denk ik. Wij doen alleen de show met champagne, der zijn zoveel adresjes waar je zoooo lekker kan eten voor minder dan de helft van de prijs… Hopelijk heb ik je iets geholpen en als der nog iets is, moet je maar mailen é! Groetjes!