Wij vliegen in maart vanaf Charles de Gaulle naar Madagascar. Heeft iemand een goede tip om gratis te parkeren nabij deze luchthaven? En van daaruit nog een klein stukje met de trein te gaan naar het vliegveld? (of met de bus/taxi)
Bedankt!
ja natuurlijk kan het gratis, zet hem ergens in de voorsteden neer en pak de trein naar CdG. Vraag alleen niet hoe je auto eruit ziet en of ie er uberhaubt nog staat als je terugkomt!
echte Hollander hoor, gratis gratis gratis.
nee mevrouwtje het is gewoon ouderwets stevig betalen voor een goede en veilige plek. niks gratis. gratis kan alleen als u thuisblijft!
harold
marseille
Om zo goedkoop en tamelijk veilig uw aUto te parkeren neem een kamer i;N Hotel premiere classe
Charles de Gaulle Paris Nord 2 Rue de la belle étoile 309 Roissy.De hotelamer kOst ongeveer 40 euro
en U mag de auto gratis parkeren zolang u wilt;Dit hotel ligt op 10 minuten van de luchthaven en een
shuttle breng er U naar toe.De parking wordt bewaakt met cameras en wordt in de nacht afgesloten.
Hoi Luc en Eugene
Ja ook ik ben een “echte Hollander” zoals Harold dat zo mooi zei.
En ook ik ben aan het kijken hoe ik iets goedkoper dan € 180 kan parkeren op Chales de Gaulle.
Nou las ik Luc's bericht en was dus benieuwd naar jouw ervaring hiermee Eugene.
Wij gaan namelijk in de zomer periode naar Marroko voor 31 dagen dus ws. zijn wij ook nog duurder uit dan € 180
omdat de parking maar voor 30 dagen is en je dan per dag moet bij betalen. Maar goed een kamer huren en de auto laten staan vind ik op zich wel een optie.
Ook omdat we 's nachts laat terug komen en we dan ws. toch een overnachting nodig hebben want ik reis met 4 kinderen.
Nou ik zou graag iets van je/jullie horen.
Groet Renate
je kan ook gewoon een hotel boeken aan de periferique, etap port de chapell bv. parkeren zit er daar ook bij in en wanneer je hem weer ophaalt kijkt niemand naar. of suite hotel port de montreuil. maar ja als je echt goedkoop wil: ga liften of vlieg gewoon vanaf NL, op schiphol is parkeren toch gratis?!
en ben je van plan in marokko te blijven wat me een goed idee lijkt gezien je afkomst dan laat je de auto voor wat het is!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?