weekje Parijs met tieners

• Brenda

Hoi, iedereen,

We willen in de meivakantie een week naar Parijs met onze 2 kinderen. We zijn op zoek naar een overnachtingsplek in of in de buurt van Parijs. Een hotel vinden we niet zo gezellig omdat we hoogstwaarschijnlijk enkele avonden lekker “thuis”willen zijn en we willen ook niet alle maaltijden “buitenshuis”eten. We zijn dus eigenlijk op zoek naar een huisje of ruim appartement (met 2 slaapkamers). Ik heb al op verschillende sites gezocht maar ik kan niks vinden.

Gites zijn er bijna niet(of ik vind ze niet), appartementen zijn vaak erg kostbaar en een bungalowpark zoals we in Nederland kennen vind ik al helemaal niet.

Heeft iemand tips voor ons of eventueel websites waarop ik iets dergelijks kan vinden? Stacaravan op een camping is als ik niets anders vind onze laatste keus.

Met vriendelijke groet Brenda

• Marthe

Je hebt Citadines, de appartementen hotels. Niet echt goedkoop, maar misschien goedkoper dan een appartement via een particuliere verhuurder. Gites is inderdaad moeilijk, het blijft een grote stad natuurlijk. Heb je al gekeken op de site van de vvv? Daar staan een hele hoop appartementverhuurders bij elkaar en je vindt er ook de B&B's, misschien dat daar iets tussen zit.

• Nikita

Zelf ga ik regelmatig naar een appartement en dat is vaak maar 5-10 euro per nacht duurder dan een hotel.

Omdat we dan ook langer blijven en ‘thuis’ eten hebben we er dat zo weer uit.

Zelf boek ik via http://www.parisaddress.com en/of http://www.vrbo.com/vacation-rentals/europe/france/ile-de-france/paris

Onder het kopje appartementen hier op de parijspagina kun je nog meer aanbieders vinden.

Succes en veel plezier!!

• Simone

Na goede berichten van Nikita, heb ik inmiddels al 5x via Parisaddress geboekt en het is me iedere keer goed bevallen.

Een appartement geeft sowieso een heerlijk vrij en vooral parijs' gevoel, heel stoer als je je inlogcode intikt van je eigen deur ;-).

Succes met zoeken en alvast veel plezier!

• inge

er is in bois de bouogne een camping met huisjes enz. Dit is in parijs in een bos aan de west kant, niet duur en goed bereikbaar met de metro

genieten maar

• Nikita

Ja ze zijn mooi he? Hun appartementen?

En geweldige service!

Rue de Turenne? Of ben je inmiddels overgestapt??

• margot

Ik ben ook de hele tijd aan het zoeken geweest voor ons gezin (2 volwassen en 3 tienerkinderen) en heb uiteindelijk 3 adressen gevonden die nog redelijk betaalbaar zijn en waarin je toch ook op jezelf kan zijn (hoop ik)

- Magny le Hongre : citea Marne la Vallee

- Montevrain : My suitevillage Montevrain

- Bry-sur-Marne : City Residence

We hebben zelf voor de eerste gekozen.

Succes!

• Marthe

Ik hoop wel dat je je realiseert dat je dan 30 km buiten de stad zit en dus ‘s morgens en ’s avonds een uurtje reizen kwijt bent.

• Simone

3x Turenne :-) en 2x wat anders, ik ben vooral bij Parisaddress terug gekomen voor de service, die is perfect.

Zag op die andere site die je doorgaf ook leuke dingen staan, is de service daar net zo goed?

• margot

Het zijn prachtige appartementen van paris adress en je zit midden in de stad, maar voor mij toch echt een tikkie te duur.

Daarom maar iets buiten de stad.

Kinderen vinden het ook leuk om eens met de trein en de metro te reizen.