weekje Parijs met tieners

• Simone

Is waar Margot, ik zie ook altijd de meest fantastische appartementen maar vind het allemaal veel te duur, mijn max is ongeveer 100 Euro per nacht en dat is al behoorlijk.

Voorheen zocht ik altijd naar hotelaanbiedingen via reisorganisaties, dan kun je voor 2 personen best goedkoop overnachten, maar ja, als je eenmaal een appartement geprobeerd hebt, wil je niets anders meer ;-).

De treinreis is sowieso altijd ‘goedkoop’, ik boek altijd 3 maanden vantevoren en/of maak gebruik van de speciale Thalysacties, dat scheelt dan weer.

• Brenda

Hoi,

Bedankt voor al jullie reacties, we hebben ondertussen geboekt en we gaan 4 dagen met Pharos reizen naar Parijs(kids gratis), goedkoper kan ik het nergens vinden. Een hotel op ongeveer 6min. metro van hartje Parijs, 4 pers. kamer met ontbijt, rondvaart Seine en ballon'tocht"van 10min. om Parijs vanuit de lucht te bekijken. Hierna via Versailles naar Disneyland om hier nog 3 nachten door te brengen in een app. op verzoek van de kids.

Nogmaals bedankt

Groeten Brenda

• tamara

hoi Brenda,

wij willen ook dat boeken wat jij vorig jaar geboekt had?

Is dat bevallen?

• Perraudin

Brenda

Ik hoor wel goede verhalen over de huisjes bij Val d'Europe >>>>> Dat is nabij Disney en in 20 min ben je in Parijs

Als je iets bijzonders zoekt kun je ook denken aan Chateau de Chaalis. info en reserveringen via Parijsonline >>>>

• Bert

Hallo,

Voor goedkope appartementen, heb ik zelf een goede ervaring met http://www.waytostay.com/Parijs-Appartementen-nl-109.html

Ik heb daar een appartement gehuurd, was goedkoop en zeer dicht bij het centrum.

Succes verder ermee!