Le Petitn Balcon

• Rina

Ben 30 jaar geleden voor het eerst in parijs geweest en ben toen s avonds naar een voorstelling geweest met echt oud parijs volkstheater. Het enige dat ik weet is de naam Petot Balcon, nu ben ik met mijn dochter 3 jaar geleden weer geweest, maar niets meer te vinden dus. Is er iemand die er iets van weet, we gaan over 2 weken weer naar Parijs, alvast bedankt.

• Peter H.

Le petit balcon in Parijs, 48 Rue Maronites, Parijs 75020. Weet niet of dat hetzelfde is als het oude theater, want er zijn nogal wat petit balcons in Parijs. Mijn ervaring is dat theaters van 40 jaar geleden niet meer bestaan, maar deze wellicht nog wel.

• Rina

Peter,

Bedankt voor de informatie. Als dit ook een theater is ga ik zeker kijken of het ook Oud Parijs Volkstheater is, zoals ik het mij herinner.

Maar je zegt dat er veel petit balcons bestaan in Parijs, zijn dat dan allemaal theaters?

En ik begrijp dat je veel weet van Parijs, ken je ook leuke cafeetjes waar ook muziek wordt gemaakt?

Alvast bedankt, groetjes Rina

• Peter H.

Uit de omschrijving maakte ik op dat het een theater is, maar het heeft geen website. Dus ik weet niet of er nog programma´s draaien. En wat al die andere petit balcons zijn, weet ik niet. cafees, koffiehuisjes, theehuizen wellicht, het is in ieder geval een veel voorkomende naam.