geschikt en betaalbaar hotel met kinderen

• Manon

Hallo allemaal,

Onze zoon van 6 wil heel graag eens de Eifeltoren zien en dat vinden wij een leuk idee! Weet iemand een geschikt hotel (of andere overnachtingsplaats) voor 2 volwassenen en 2 jonge kinderen, en graag betaalbaar? Mag ook wel iets buiten Parijs maar dan moet het openbaar vervoer wel goed te doen zijn (max half uur)

Wij denken aan een paar dagen in de meivakantie.

Alvast bedankt!

Groeten,

Manon

• Elisabeth

Wat noem je betaalbaar? Wij zijn ook op zoek trouwens. Ik weet wel een paar hotels iets buiten de stad maar zou eigenlijk liever in de stad zitten. Kijk eens naar de Formule 1 hotels rondom Parijs en (iets beter en ze hebben vierpersoons-kamers) de B&B Hotels (Malakof).

http://www.hotel-bb.com/

B&B kost ongeveer 80 euro met z'n viertjes zonder ontbijt. Zo te zien is afstand naar metro (Malakof) goed te doen.

Verder nog iemand tips?

• Elisabeth

B&B Paris Porte de la Villette is nog iets goedkoper; 69 euro voor 4 personen voor één nacht (zonder ontbijt). Komt nog parkeren bij, maar dat heb je overal in en rond Parijs.

• sylvia

Wat vind je van een camping ?

Wij gaan al enkele jaren met onze kinderen af en toe een weekend naar Parijs en huren dan een sta-caravan bij Camping International in Maisons Laffite.

Goede verbinding naar Parijs, ongeveer 20 minuten, met RER en je staat bij de Arc de Triomphe.

www.campint.com

Sylvia

• maaike

kijk eens op www.chaalis.com

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest. Het was super hier. Heerlijk rustig gelegen en prima verzorgd en niet duur.

Na een drukke dag Parijs een heerlijk rustpunt.

Wij hebben 2 kinderen van 5 en 7 jaar en was prima. En vanuit Parijs en naar Disneyland.

Echt een aanrader!Manon schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Onze zoon van 6 wil heel graag eens de Eifeltoren zien en dat

> vinden wij een leuk idee! Weet iemand een geschikt hotel (of

> andere overnachtingsplaats) voor 2 volwassenen en 2 jonge

> kinderen, en graag betaalbaar? Mag ook wel iets buiten Parijs

> maar dan moet het openbaar vervoer wel goed te doen zijn (max

> half uur)

> Wij denken aan een paar dagen in de meivakantie.

> Alvast bedankt!

> Groeten,

> Manon

• Cho

Al eens gekeken op Pharosreizen (van de ANWB),,,?

wij hebben daar een lang weekend parijs geboekt, inclusief boottocht over de seine en een balonvaart…..

sowieso veel plezier!!

Cho

• Elisabeth

Even een update …

We zijn dus in Parijs in het B&B Porte de la Vilette geweest maar ik zou het niet per se aanraden. We waren op dit hotel afgegaan omdat we in Nancy bij een B&B (zelfde keten dus) een werkelijk prima kamer voor een prima prijs hadden gehad.

Er was mij verteld dat deze B&B al helemaal gerenoveerd was en dat ze, net zoals in Nancy, vierpersoons kamers met een entresol/mezzanine hadden met twee eenpersoonsbedden voor de kids boven en een tweepersoonsbed beneden. Dat bleek dus niet het geval. Bovendien was deze B&B gerenoveerd vanaf de vierde etage en verder naar boven en dus niet op de tweede etage waar wij een kamer hadden.

Kortom: oude ‘meuk’ en dan komt daar toch bij dat je best een eind uit het centrum zit. Buurt was 's avonds niet echt verhelderend ook, zal ik maar zeggen. Enfin, je hoeft er alleen maar te slapen natuurlijk, maar dat moet toch een stukje prettiger kunnen!

Voor de liefhebbers eventueel - ik heb hierover uitgebreider geschreven op mijn weblog. Roept u maar als ik een link moet plaatsen :-)