voordelig met trein naar Parijs

• maaike

Wij willen in juni een weekend met z'n tweeen naar Parijs, vrijdagochtend heen en zondagmiddag terug.

Wie weet hoe je enigszins voordelig daar met de trein heen kan?

• Maaik

Hoi Maaike,

ik ga in maart naar Parijs voor € 25 pp enkele reis met de Thalys. Ik weet niet of dit tarief ook in juni geld en volgens mij kan je pas 3 maanden van te voren een reis boeken met de Thalys.

Maaik

• julia

ruim van te voren boeken

hoe eerder hoe goedkoper

• Simone

middernacht, 3 maanden voor de zondagmiddag van de terugreis een kaartje koopje via internet. 99% kans dat je dan op een goedkope manier heen en weer gaat.

Je kunt ook gokken en wachten op speciale aanbiedingen of een arrangement via een reisorganisatie boeken, is ook net zo makkelijk.

• Anke

Idd 3 maanden van te voren boeken, anders kan de prijs hoog zijn voor een treinkaartje naar Parijs. Tegenwoordig zijn er ook steeds meer last-minute aanbiedingen, maar dit is zoals Simone al zegt, niet altijd zeker.

Groetjes,

Anke

• Goedkope stedentrip Parijs

maaike Schreef:

——————————————————-

> Wij willen in juni een weekend met z'n tweeen naar

> Parijs, vrijdagochtend heen en zondagmiddag terug.

> Wie weet hoe je enigszins voordelig daar met de

> trein heen kan?

Met de bus is het voordeligst en dat kan al voor 99 euro voor 3 dagen lekker een stedentrip naar Parijs goedkope stedentrip Parijs

• Hans

Beste Maaike,

Ik ben de afgelopen jaren bijna 10 keer met de trein naar Parijs geweest. Is echt prima te doen. Een handige website over met de trein reizen naar Parijs is met de trein naar Parijs .

Ik wens jullie alvast heel veel plezier!

Groeten,

Hans