hotel ILLiade Paris XVIII

• diaan

kent iemand dit hotel??

Alvast bedankt

• Elisabeth

Geen idee. Deze site is wel te spreken over dit vrij basic hotel:

http://www.alpharooms.com/iliade_paris_18_in_18e_montmartre_and_sacre_coeur.aspx

• Simone

small zijn zowat alle hotelkamers in Parijs, dat kun je over clean niet zeggen en de reviewer vinden de kamers clean, klinkt goed

• Perraudin

Hotel ken ik niet, Wat me wel wat zegt is de lokatie: Het zit tegen porte clignancourt aan. Dus tegen de ringweg (Boulevard Peripherique) en vlakbij de Marche aux Puces. Zou qua lokatie absoluut niet mijn eerste keus zijn. Op de site wordt iets gezegd over de Moulin Rouge vlakbij. Ja ruim een half uur goed doorlopen dus. Kies dan iets midden op Montmartre . Als je tips voor leuke hotels wil laat het dan horen. genoeg tipgevers op dit forum met leuke adressen!

Perraudin

• Vonne 4

Staat op www.ReisWijzer.com maar één reactie en die is niet écht geweldig.

Het is een beetje een armoedige buurt hoor en niet echt overal vlakbij,je moet toch

wel even met de Metro.

• diaan

Ja ik heb het net zelf op reiswijzer gezet.

Ben net terug van het hotel

Dank jullie wel voor de antwoorden

• Simone

jeetje dat is knullig diaan……

• Vonne 4

O jee,sorry,ik had niet naar de naam gekeken,maar verleden week stond er inderdaad nog niks op .

Heb je het verder wel leuk gehad?

• diaan

Ja cultureel gezien is het gewoon waanzinnig mooi

Alleen de dakloze en de stank he

Het hotel was ook niet echt slecht maar wat iemand al schreef hele kleine kamers

hing er erge verflucht en had een lampje en telefoon gelijk boven mijn hoofdkussen

heb dus de bedden schuin moeten zetten zodat ik niet mijn hoofd stootte hahah

en de ligging ja was misschien geen toplocatie maar dicht bij de metro en van daaruit kan je alles doen

• Peter H.

Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt, maar als je eens op Hotels Paris kijkt, gewoon googlen dus, vind je een keur aan leuke boetique hotels die ook nog eens gunstig aan prijs zijn. Mooie hotels, met een leuke inrichting en ver onder de 100 Euro. Zeg maar van 50 tot 80 E. Parijs is niet zo duur als het lijkt, maar je moet wel even zoeken. En in een goede buurt.