welk gebied

• Suze

Wij willen in de zomer naar Parijs voor anderhalf week. Nu dacht ik eerst dat het gebied Marais erg leuk zou zijn. Ik heb gekeken naar hotels en appartementen, maar kan niets echt iets vinden. Wij gaan met 2 tieners en met de auto. Als ik de verhalen lees van problemen met de parkeergarages, dan krijg ik het al benauwd. Het liefst heb ik een appartement, maar heb aan de andere kant ook geen zin om een stapel handdoeken mee te nemen. Dus kwam ik uit op een hotel. Wij willen graag een airco op de kamer en ook een minibar/koelkast. Ik kwam een beetje uit rond Gare Lyon. Graag zou ik tips welk gebied leuk is en in de avond ook gezellig en vooral veilig. Is het gebied rond de Eiffeltoren ook leuk? Place dÍtalie. Liever niet te ver van de gezelligheid, dat het lopend te doen is.

Alvast bedankt voor de tips. Alle tips zijn welkom.

Suze

• Simone

De appartementen die ik via Parisaddress heb gehuurd, waren inclusief water, gas, internetaansluiting, eindschoonmaak plus handdoeken en bedlinnen. Ik denk dat dat geen uitzondering is en de meeste verhuurders verhuren inclusief handdoeken en bedlinnen, eindschoonmaak verschilt wel eens.

Ga lekker anderhalve week in een appartment, ben je veel vrijer en met een beetje mazzel heb je er nog een met vaatwasser ook :-).

Elders op het prikbord heeft Nikita een lijst gepubliceerd met verhuurders van appartementen.

• Linda

In de wijk bij Bastille zit nog een redelijk hotel.

Campanile bastille, is niet al te duur, alleen het ontbijt komt nog bij de kamerprijs op ter plekke.

Als je boekt, boek dan direct via www.campanile.fr

je zit vlakbij 2 metrohaltes én ze hebben een eigen parkeergarage waar je €15,- per dag voor betaalt.

Geef wel aan bij de reservering bij opmerkingen dat je een parkeerplaats wil in de parkeergarage.

• jay

heb je misschien een linkje naar de pagina met al die appartementen?

ben namelijk erg geinteresseerd!

• Simone

Ik moest even zoeken, maar hier issie dan

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2821&i=79&t=78

Nikita heeft nog andere verhuurders genoemd, maar die kan ik zo snel niet vinden. Dus ik zou zeggen, gebruik de optie Zoeken op de prikpagina en dan vind je vast en zeker de andere :-)