Muziek café/Cabaret

• Rose

Komend ben ik weekend met mijn 6 vriendinnen in Parijs en wil graag naar een intiem cabaret/muziek café. Ik kreeg als tip “Le Zebre” (www.lezebre.com) maar daar bleek pas maandag een vorostelling te zijn en dat is te laat. Weet iemand nog iets in die stijl?

• Peter H.

Er is een klein cabaret op de Boulevard Clichy, richting Place Clichy, met cabaret, dans en zang en je kunt er ook wat drinken. Het is klein en wel een beetje toeristisch, maar toch wel leuk en niet duur. Het is dacht ik iets voorbij metro station Anvers. Naam weet ik niet meer, maar buiten staat cabaret op de voorgevel.

• har

www.au-lapin-agile.com

kijk eens op deze site en vergeet de muziek niet aan te zetten, heb je alvast een beetje voorpret. dit was een van de favorite cafe's van picasso in het begin van de 20 eeuw. als hij de rekening niet kon betalen liet hij maar een schilderijtje achter !!

op de franse wikipedia staat er nog een heel verhaal over.

veel plezier in parijs……….

• Rose

Bedankt voor de tips. In Le Lapin zijn we al eens geweest; was erg leuk maar we zochten wat nieuws. Voor het geval jullie ook nog eens wat zoeken: ik kreeg ook als tips: “Au Limonaire” (www.limonaire.free.fr) en “l’Attirail” (www.lattirail.com).

We gaan er wat leuks van maken!

• Rose

Uiteindelijk zijn we via via aanbeland in “l'Attirail”, 9, rue Au Maire 75003 (www.lattirail.com), toevallig ook vlak bij ons hotel in de Rue de Turbigo. Het is een klein café-restaurant met iedere avond muziek van verschillende artiesten. Erg gezellig en geen toerist te bekennnen!

• Nikita

Leuke tip.

Merci!