goedkoop hotelletje

• jan

Ik wil met de Paasdagen een weekend naar Parijs.

Wie kent er een leuk goedkoop hotelletje?

• Nikita

Onder het kopje Hotels staan Hotel Modern du Temple en Hotel Tolbiac.

Goedkoop, schoon en hele aardige mensjes.

Veel plezier!!

• Peter H.

Als je googled op Hotels Paris vind je ook een aantal hele leuke boetiek hotels, klein, maar niet duur. Het is alleen de vraag of ze nog plaats hebben, want Pasen is natuurlijk een drukke periode.

• Karin

Hoi Hoi,

Wij gaan al twee jaar naar hetzelfde hotel. Het ligt in de wijk La Defence en het heet La Princesse Isabelle.

Na meer dan 15 bezoekjes aan Parijs kan ik zeggen dat hij goed te doen is! Uiteraard zijn de kamers niet groot maar het heeft ons niet gestoord. Het ligt 5 minuten van de metro af (op vakantiereiswijzer staat vaak 10 min, maar ik denk dat die mensen dan niet goed of langzaam lopen ;) )

Tip: stuur direct een mailtje en vraag naar een mooi tarief, is Hollands ik weet het, maar het heeft ons al 2x een mooi tarief opgeleverd.

Wij gaan weer tussen koninginnedag en 5 mei :D

Veel plezier

• Perraudin

Een paar tips voor goedkope hotels:

Hotel de Flore op Montmartre: www.hotelflore.fr

Hotel Caulaincourt op Montmartre :www.caulaincourt.com

Hotel Tolbiac: 13e arr (bij Place Italie) www.hotel-tolbiac.com

Hotel des Arts op Montmartre: http://www.booking.com/hotel/fr/hoteldesarts.html?lang=nl&aid=301829

Perraudin

• margot

met de pasen volgeboekt! helaas…heb even gekeken…ik verder met zoeken…margot

• alice

He karin,

thanks voor de tip… wij gaan nu met pinksteren naar dit hotel wat tegenover ons 1e hotelletje in Parijs ligt, La Dauphin, was ook goed maar wel iets duurder.

We gaan nu voor 39,50 pp inclusief ontbijt naar Parijs… heerlijk en t is idd goed te belopen en te doen met de metro en La Defense is ook een mooie zakelijk gebied met leuke winkels!

groetjes en veel plezier eind april/begin mei!

alice