Paris visite card

• parijs

Persoonlijk ga ik nooit voor een Paris Visite kaart.

Zelfs als ik voor een paar dagen dagkaarten koop ben ik vaak goedkoper uit.

Je zou dus moeten kijken in welke zone je zit voor een kaartje naar Parijs en/of Versailles.

Kijken wat een dagkaart kost en dat keer 3 doen.

Dan kijken wat een Paris Visit kost voor die zones voor die dagen.

Als je 1 dag alleen maar naar Versailles gaat omdat je ook de tuinen en het centrum in wilt, kunnen 2 enkeltjes ook nog wel eens goedkoper zijn.

Als je in Parijs veel gaat lopen misschien ook wel als je daarnaast een carnet (10kaartjes) voor de 1-2 zone koopt.

Heel veel plezier!!

(Hmmm, voor mij klinkt het zo wel logisch, ik doe het zo vaak, maar ik kan begrijpen dat het abracadabra is.

Laat het dan maar even weten. Waar je zit, dan kijk ik even voor je)

• juultje29

paris visite is alleen maar verdienen op toeristen

• Chris

Eén keer gekocht, voor mij was het niet interessant. Lang leve de carnet!

• parijs

Helemaal mee eens (Juultje & Chris, beide), en als ik langer dan 3 dagen ga nemen we een weekkaart.

Geen gedoe met kaartjes en wachten tot iedereen die erin en eruit heeft, gewoon tas bovenop dat scanding en doorlopen!

Heeeeeeerlijk!!

• Ruud

Chartier heeft ook een website. iedere dag word het menu van de dag er op gezet.

www.bouillon-chartier.com/

groet Ruud

• Alice

Wij zijn net terug uit Parijs en hebben voor 5 dagen en alle zones een paris visite card gekocht. We waren € 53,40 p.p.

Dat is natuurlijk veel geld, maar zo gemakkelijk. Nergens meer klooien met losse kaartjes, je hoeft niet meer te denken of je

wel binnen de voor jou geldende zones blijft.

Ideaal! En zeker als je weet hoe de metro werkt, want er gaat iedere 4 a 5 minuten een weg.

Zou het toch iedereen aanraden!!

• parijs

Sorry, Alice, maar dat vind ik zo zonde!

Je bent dus meer dan €100 kwijt als je met z'n tweetjes bent?

Ik neem een weekkaart, ook geen gedoe met losse kaartjes of zones en ik ben ongeveer €30-35 kwijt.

Voor €70 kan ik nog een extra nachtje in Parijs blijven.. ;)

Maar ieder z'n ding zeg ik altijd maar.

Ik hoop dat je het geweldig hebt gehad?

Was je er van de week met het prachtige lenteweer??

Groetjes Nikita.

• The Iceman

hallo Nikita,

Wat bedoel je met een weekkaart? Is dat geen paris visite kaart voor zone 1.2.en 3 . Of is dat nog iets anders .

mvg