Hoe is deze buurt,; appartement in de Rue Saint Sabin?

• Mari

Hallo,

Wij kunnen een appartement gebruiken in mei, in de Rue Saint Sabin, ik geloof dat dat onder Le Marais valt?

Wie kent deze straat? Is hij erg druk? En zijn er genoeg winkels en horeca in de direkte omgeving?

Dank voor de info!

Maria

• Peter H.

Ik ken die betreffende straat niet, maar de Marais is een buurt die dichtbij vele winkels, restaurantjes ligt. Het lijkt me geen hoofdstraat, dus zal wel rustig zijn. Voor de drukte ga je naar de Rue de Rivoli.

• Elisabeth85

Het is idd geen hoofdstraat, je zit er dichtbij Place de la Bastille en daar stikt het van de restaurants. Place des Vosges is op loopafstand. Mooi buurtje. Als je op Google (afbeeldingen) of Flickr de straat zoekt krijg je al een beetje een indruk van hoe die er uit ziet.

• Vonne 4

Inderdaad vlak bij Pl.de Basille,daar is op zondag een leuke markt,en Le Marais is de Joodse buurt,dus op zondag heel gezellig om te lopen en winkelen.

Ja kan daar vandaan alle kanten op,prima plek om een tijdje te vertoeven,lijkt me.

Place de Republique is ook vlakbij,met veel winkels en restaurantjes.

Veel plezier hoor!B)

• Simone

Ga naar http://www.pagesjaunes.fr/trouverlesprofessionnels/index.do en typ bij Ou het adres van het appartement in. Klik daarna op Photo en je ziet het gebouw, je kunt ook een beeld krijgen van de straat. (je kunt misschien ook via Google Streetview kijken …….). De Marais en Bastille zijn niet ver weg, dus ongeacht hoe de straat eruit ziet, jullie zitten niet ver van winkels en horeca.

• Mari

Hoi hoi,

Bedankt voor de info. Het klinkt wel als een geslaagde buurt, en vlakbij van alles.

Ik zal nog even googlen op streetview maar het voornaamste is dat er genoeg op loopafstand is.

Ik heb er zin in!

groet,

Maria