Leuk huisje te huur voor verblijf in Parijs

• Marthe

IK ben een paar dagen geleden op bezoek geweest bij een kunstenaar in Parijs.

En hij verhuurt af en toe zijn huisje. Het is zo'n leuke woning, gebouwd op een dak in het 13e!

Absoluut een aanrader!

Jos Verheugen, Nederlandse kunstschilder in Parijs, verhuurt zijn charmante atelierwoning in de periodes dat hij elders werkt. Het is een bijzonder plekje in hartje Parijs. Een klein huisje, gelegen in het schilderachtige wijkje Butte-aux-Cailles (13e arrondissement, 5 minuten lopen van Place d’Italie, 10 minuten van Chinatown, 20 minuten van de Seine). Indeling : atelier, goed geoutilleerde keuken, slaapkamer, terras. Gebouwd hoog op een dak met uitzicht over de stad. Er is een tweepersoonsbed plus, in het atelier, een mezzanine met één slaapplaats.

Foto’s op http://verheugen.chez-alice.fr/huur.html

Deze zomer is mijn huisje nog beschikbaar van 18-24 juli, 90 euro/dag.

Jos Verheugen

22 rue Barrault

75013 Paris

+33 (0)1 45 89 08 46

jos.verheugen@worldonline.fr

http://verheugen.chez-alice.fr

• Elisabeth85

Leuke tip Marthe, ik heb 'm in mijn favorieten gezet!

• Sofie Vandebrouck

hallo,

Samen met een vriendin zoek ik een huisje of een appartement gedurende de periode begin februari tot half juni 2010. We zijn 2 studenten op stage in Parijs.

Een bedrijf waar we onze stage kunnen doen, hebben we al gevonden, maar we hadden er geen idee van dat het logement zo'n probleem zou zijn.

Kan je ons helpen?

alle tips zijn welkom!

• parijs

Ziet er echt leuk uit!

Vooral in de zomer lijkt het me geweldig.

Ik zal vast data voor volgend jaar aandragen, elke keer als ik wil kan het niet… :S

• sander

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een kamer voor langere tijd. Weet iemand een persoon in parijs die kamers verhuren (huur moet niet idioot hoog zijn).

Mail mij dan even, alvast bedankt. mail: pd0sm AT hotmail DOT com