Met Thalys naar Parijs vanaf 20 euro!

• Lvanerk

Door wijziging van onze vakantieplannen heb ik hier twee tickets naar Parijs liggen (oftewel een retourticket bestaand uit twee losse tickets):

- heen op maandag 8 juni in de ochtend voor 20 euro (i.p.v. 48 euro huidige prijs!)

- terug op woensdag 17 juni in de middag voor 35 euro (i.p.v. 58 euro huidige prijs!)

Totaal dus 55 euro voor een retourtje Parijs (i.p.v. 106 euro huidige prijs!)

Tickets kunnen ook afzonderlijk worden overgenomen (dus alleen de heen- of terugreis)!

De heenreis staat vast en kan niet gewijzigd worden. De terugreis is kosteloos omboekbaar naar een andere datum met hoger of lager tarief via vele NS-stations (handig voor als je korter of langer wilt blijven).

Kijk ook eens bij mijn andere advertenties om verzendkosten te besparen.

• john

hoi heb je ze nog?

• janny

beste mensen

reageer wel op een vrij oud bericht maar naar parijs gaan we tenslotte het hele jaar.

daarom ook een tip voor wie het nog niet weet.

zelf ga ik in november voor de derde x naar parijs en heb nog nooit meer als 50 euro voor een retourtje betaald.

verblijf 4 of 5 dagen , maar dat gaat natuurlijk ook met andere tijden.

het is gewoon een zaak van vroeg de thalys boeken via ns hispeed bv. en nooit via een reisbureau

dat kan vanaf 3 mnd tevoren en zo hebt je altijd de goedkope tickets.

dus parijs liefhebbers ,gewoon vroeg ,echt vroeg boeken en je hebt altijd de goedkoopste retour tickets .

veel plezier in parijs

groetjes janny

• moos

ja idd 4 maanden van te voren anders betaal je zo 200 voor een retourtje. wij gaan tegenwoordig maar gewoon met de auto, das wel zo goedkoop en handig en hoef je niet tijden van te voren te boeken met kans op slecht weer als je eindelijk gaat. hele ns systeem is waardeloos en veel te duur. vliegen lastminute kan vaak nog goedkoper en dan ben je er zo.