goedkoopste reis naar Parijs

• Nikki

Dit is wel een handige site om de Parijs acties van ns en luchtvaartmaatschappijen bij te houden.

• Perraudin

Voor niet alleen vluchten maar ook de goedkoopste Thalys-aanbiedingen, busreizen (oad en van nood) , hotelovernachtingen en disneyaanbiedingen kun je terecht op: http://www.parijsaanbiedingen.nl/

• Steef

Vind je? Ik vond deze website op het internet, zo kun je via deze website korting op je ticket krijgen van 10,- en je kunt alle prijzen van alle vliegticket aanbieders direct zien.. Dus makkelijkst het goedkoopste ticket

Goedkope vliegtickets

Nikki Schreef:

——————————————————-

> Dit is wel een handige site om de Parijs acties

> van ns en luchtvaartmaatschappijen bij te houden.

• Frank Mudok

Beste steef,

Bedankt voor het plaatsen van de link, ik was al tijden naar zoiets opzoek! prachtig vergelijkingssite!

• mamsierina@hotmail.com

Hallo;

Voor de belgen die niet te ver van Duinkerken wonen.

Wij boeken altijd 3 maanden van tevoren via www.tgv.be en betalen 34 Euro voor een retour Duinkerken-Parijs

Groetjes Rina

• henk wijgaarden

Die websites zijn inderdaad handig, ik was al een tijdje opzoek naar wat website maar heb ook iets gevonden. Op deze website voor vliegtickets parijs kun je vliegtickets naar Parijs zelf vergelijken met onderanderen: cheaptickets, vliegtickets.nl, vliegwinkel, ebookes, etc. en krijg je korting op je boeking.