Tips en aanraders

• claudia

Hoi Edwin,

Ooh……………..zoveel moois om te zien. Teveel…………………………………………….

Kijk ook eens op www.parijsaanbieding.nl voor meer bezienswaardigheden.

Groetjes Claudia

• frederik

musee zadkine

musee de la vie romantique

• Bea

Hoi Edwin

Los van de bekende dingen die je natuurlijk overal ziet - minstens een middag uittrekken om door Saint Germain te struinen! gweldig gezellige wijk, allemaal leuke terrassjes, winkels e.d. Ook hebben wij de laatste keer dat we in Parijs waren gegeten bij Jules Verne (zie: weekend parijs tips bovenin de Eiffeltoren. Kost wel wat maar is echt geweldig romantisch!

groet

Bea

• Edwin

Hallo Bea,

Bedankt voor je reactie/tip ik denk niet dat ik het doe maar in ieder geval een leuke suggestie.

Ik ga met zo'n excursiereis mee en ze hebben een programma maar je heodt natuurlijk niet overal aan deel te nemen vandaar dat ik dan ook wel veel vrije tijd heb om zelf in te delen maar zal zeker de wijk Saint Germain gaan bezoeken.

Groetjes,

Edwin

• Perraudin

Edwin

Ik geef je de batobus als tip mee. Een hop on hop off boot over de Seine voor 10 euro p/d. waarmee je langs verschillende hoogtepunten komt en kunt op en afstappen: Eiffeltoren , Notre Dame, Musee d'Orsay, Quartier Latin, Marais, Hotel de Ville, Louvre etc.

website : www.batobus.fr

• De heer Reutel

Koop het boek Capitool Parijs. Alles staat hierin. Hoe je kunt reizen, bezienswaardigheden. Echt alles.