leuk uitgaan in parijs/mensen ontmoeten

• ronald

hallo allemaal

begin september ben ik een lang weekend alleen in parijs, voor een deel tbv mijn werk.

waar moet je als 30 plusser uitgaan, waar ontmoet je leuke mensen om het gezellig te maken?

wat leuke contacten opdoen lijkt me erg leuk om zo de tijd en het alleen zijn op te vullen ;)

bedankt alvast!

• claudia

Hallo Ronald,

Lekker naar Parijs, niet verkeerd. Er moet natuurlijk gewerkt worden zo te horen, maar ook voldoende tijd om parijs te leren kennen. Naast de welbekende bezienswaardigheden is het ook altijd leuk de parken door te lopen. Een leuke wijk is de Bastille. Dit is een trendy, hippe wijk met leuke winkels, veel bars, restaurantjes en clubs. Dus wel een “30-plusser” wijk laat maar zeggen.

Voor meer informatie over parijs kun je ook altijd kijken op www.parijsaanbieding.nl

Groetjes Claudia

• ronald

hoi claudia,

zo te lezen ben je net zo een leifhebber als ik ben.(of woon je er??) ik ben er al een stuk of 15x geweest, bijna altijd alleen voor kort vakantie. nu voor een klein deel werk en ik knoop er een paar dagen ontspanning aan vast.

van de parken bezoek ik er altijd een paar als ik er ben, heerlijk wat wandelen en meestal neem ik mijn fiets mee.

bastille zal ik eens onderzoeken op de fiets ben ik er al enkele keren geweest maar de bars ken ik nog niet daar

komen er ook veel touristen?

bedankt en groet

ronald