van te voren kaartjes kopen voor eiffeltoren

  • mamsierina@hotmail.com

    Hallo,

    Weet er iemand of je ergens anders kaartjes kan kopen voor de eiffeltoren, of mss via internet?

    Mijn moeder loopt met rollator en kan niet lang staan in die enorme rijen.

    Alvast bedankt Rina

  • Els

    Nee, van tevoren kaartjes kopen of bestellen kan nog niet. Ze zijn het wel van plan, maar tot nog toe kan dat alleen voor groepen. Aan het eind van 2009 zou het zover moeten zijn.

  • mamsierina@hotmail.com

    Bedankt Els

    We gaan volgend jaar terug en kijken dan op de site of het dan al kan.

    Rina

  • mamsierina@hotmail.com

    Hallo,

    Weet iemand of het al mogelijk is om van te voren kaartjes te kopen voor de eiffeltoren?

    Wij gaan binnenkort terug naar Parijs en mijn moeder loopt met een rollator en kan niet lang staan.

    Kunnen wij ook eventueel via een gehandicapten ingang of moet je dan een invalidekaart bij je hebben.

    Dat zou dan een probleem zijn want die heeft ze niet.

    Alvast bedankt voor het reageren.

    Groetjes Rina

  • phildie

    Halo ,

    Het is sinds enige tijd mogelijk om je tickets op voorhand te kopen via de site van de Eiffeltoren .

    Dat scheelt alvast de file aan de kassa , natuurlijk moet je nog steeds aanschuiven om naar boven te geraken .

    MVG

  • har

    sinds 1 december is het mogelijk om van te voren kaartjes te kopen voor de eiffeltoren.

    kijk op de site www.parijsalacarte.nl

    succes………

  • mamsierina@hotmail.com

    Alvast bedankt voor het antwoorden.

    Nu nog graag mijn vraag beantwoordenn of je met een slecht lopende oudere bij een gehandicapteningang mag gaan of moet je daar een pasje van hebben?

    Groetjes Rina

  • marjon ponsen

    Ik kan het op die site niet vinden. Wie kan me helpen