Goedkoop naar Parijs gedurende de Kersttijd

• Anonymous

Hallo allen,

Ik wil liefst goedkoop met 2 personen naar Parijs met de Kerst. Is er iemand die weet hoe ik onder de 200e hier kan komen en verblijven? Hoe we gaan maakt niet uit, waar we verblijven ook niet echt, wel 2 pers kamer en liefst 2pers bed. En heeft er iemand ervaring met Parijs tijdens Kerst?

Bij voorbaat dank!

• Simone

Ik zou op zoek gaan bij de aanbiedingen van touroperators, want voor een goedkoop los ticket ben je waarschijnlijk nu te laat (3 maanden vantevoren boeken) en dan moet je nog op zoek naar een hotel. Ik weet niet of je in het centrum wilt zitten of er buiten? Als er buiten ook goed is dan zou je hotel Hermes in Levallois-Peret kunnen proberen.

• Perraudin

Dag

Op parijsaanbiedingen vind je regelmatig aanbiedingen van busmaatschappijen (o.a. van Nood) die goedkoope trips aanbieden.

Ook op dit forum stond een tijd geleden een interessant bericht / aanbieding

http://parijs.startpagina.nl/prikbord/5870526/amsterdam-parijs-e3850-enkele-reis#msg-5870526

• Lisette van der mei

hotel le patio brancion, super goedkoop, makkelijk met metro naar centrum!

o.a. via d reizen te vinden

• brit

ik heb voor 4 pers thalystickets, en 3 overnachtingen €505.50 betaald, de trein koste p.p retour €50(zelf geboekt), en de overnachtingen bij vrij uit, let op, dit was n aanbieding 3 nachten 2 betalen, hotel heet london de et anvers, ligt 300meter van de gare du nord, dus das nie al teveel

• joris

frank heeft wel de goedkoopste oplossing, maar als je iets luxer wilt is eurolines en een formule 1 hotel een betere optie

eurolines.nl

accorhotels.com > formule 1