Chinese wijk

  • Angelina Balou

    Beste Marcel,

    Ik ben nieuw hier en het lukt mij niet om jou een privebericht te sturen. Hoe kan ik contact met je opnemen?

    Groetjes,

    Angelina

  • Saron Eline

    Hallo Marcel,

    kan je mij ook even wat info sturen? En is dit enkel voor kledij of ook voor sieraden enz?

    Eline_saron@hotmail.com

  • Perraudin

    Angelina

    Het 5e arrondissement (district) waar Marcel het over heft is niet le Marais. Het 5e is Quartier Latin. Naar mijn idee vind je daar weinig Chinese groothandels

    Twee buurtje in Parijs met Chinese winkels enzo:

    Belleville (dat is het 19e arr)

    Italie (Dat is het 13e arr)

    Ik heb op Parijsonline een overzichtje gemaakt van multiculturele buurtjes. Goed ter orientatie !

    Blogger / journalist Frank Renout heeft onlangs op zijn blog Out in Paris ook iets geschreven over de Chinese buurt rondom Italie.

  • Bianca

    Jacoba Schreef:

    ——————————————————-

    > Wie o wie,

    > weet er een chinese groothandel in dieren

    > benodigheden non -food

    www.dierenbenodigdheden-groothandel.nl hier bestelden wij in het verleden veel. Is geen chinese groothandel, maar wel een groothandel in dierenbenodigdheden met een groot assortiment.

    Hoop dat je er wat aan hebt.

    groetjes

  • Wendy

    Marcel zou ik jou ook kunnen mailen voor wat info?!

    Is er iemand waar je leuke kinderkleding in kan kopen? Kan dat ook in Parijs!!

    Ik wil non merk maar wel leuke stoere kleding hebben!!! Ik ben al zo lang bezig en krijg bij niemand war los!!

    Dus als iemand hier iets weet!! Laat asjeblieft wat weten!! Ik heb het idee dat men elkaar niks gunt in de kledingindustrie!!

    Please help me out!!

  • Renate Lammertink

    Dag Marcel,

    Ligt de Chinese Groothandel dus in de wijk Le Marais en koop je daar damesmode? 13e arrondissment?

    Heb je nog goede beschrijving om er te komen?

    Renate.

  • Joot

    Ben op zoek naar adidas pakken voor vrouwen in neon kleuren schijnen uit Parijs te komen van de Chinese groothandel wie o wie weet het adres welk winkeltje

  • Derya

    Hoi,

    kan iemand mij ook een adres geven van de groothandelaren in parijs, ik zou diegene heel erg dankbaar zijn.

    groetjes derya

  • Debbie

    Weet iemand een wijk in china waar je adidas pakken in neon kleuren kan kopen??

  • avd

    hoi marcel,

    ik ben bezig met een eigen webshop op te starten, en zag jou berichtje! wat voor kleding hebben ze daar en hoe liggen de prijzen? heb je eventueel nog meer wijken waar ik moet zijn!

    ik hoor graag van je