Chinese wijk

  • kim

    ER zijn ook groothandels in parijs met mooie dameskleding op de rue du caire

  • rachida

    hoi,

    Ik ga binnenkort een kleding,schoenen bedrijf beginnen in marokko en zoek een hele goedkope groothandel in parijs, alleen weet ik niet waar en hoe goedkoop, want tegenwoordig ik zie groothandels waar het inkoop prijs nog boven de 10 euro is en dat is voor mij geen groothandel. Maar ben echt al een tijdje op zoek, hoop dat je me wat meer info kunt geven daar zou ik erg blij van worden.

    groetjes rachida

  • miepje63

    hallo

    Weet iemand of je bij de groothandelaren ook wat nettere kleding kunt kopen?

    En ook echte leren tassen?

    Loont het ook de moeite als je niet erg veel wilt inkopen?

  • Zahraa

    Marcel

    wat voor soort kleding verkopen ze daar? echt fashion of marktkleding?

  • sylvie

    Hallo,

    Ik geef al een tijdje home-party's van lingerie maar had er ook graag wat dameskledij bij gedaan. Al veel gehoord van die ‘chinese wijken’. Kunt U mij daar de precieze adressen van doorgeven?

    Mvg Sylvie

  • gevaeert

    hallo ik ben op zoek naar handtassen voor mijn nieuwe winkel gr katrien

  • Cindy Derwort

    Hallo ik ben al een tijdje op zoek naar tassen en kleding ,om in te kopen in de Chinese wijk in Parijs .Helaas heb ik nog geen volledig adres,kan iemand mij daaraan helpen .mvrgr Cindy.

  • Kim

    Hoi Shannien, Ik zag deze site Shabbies tas Misschien is dat wat voor jou? Succes!

  • Miranda

    Hallo,

    ik lees dat jij vaker in parijs komt om kleding in te kopen.. Ik verkoop betaalbare dames kleding, hoopte eigenlijk een keer in parijs te kunnen slagen

    Ik koop voornamelijk in duitsland in.. bij de chinezen

    kun je me wat meer vertellen waar ik moet zijn..evt hotels in de buurt ect

    ik hoor graag van je

    mvg

  • cynthia

    Marcel,

    graag ontvang ik hier meer informatie over:)

    Groetjes